Marka Etam otworzy 26. sklep w Polsce

Francuska marka Etam, oferująca bieliznę damską, planuje kolejne otwarcia salonów w Polsce. Firma podsiała umowę najmu lokalu o powierzchni 180 mkw. w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy. Otwarcie nowego sklepu zaplanowano na drugą połowę lutego 2019 roku, będzie to 26 lokalizacja grupy w Polsce.

Wywodząca się z Francji marka Etam to jeden z europejskich liderów w branży bielizny damskiej. Etam jest ekspertem w dziedzinie bielizny dziennej. Przemawia za tym 100 lat doświadczenia w modzie, wzornictwie „made in France”, technice i innowacji. W ostatnich latach firma intensywnie pracuje również na rozwojem linii ubrań i akcesoriów sportowych Be+, oferując swoim klientkom również edycje limitowane, jak ekskluzywne modele obuwia sportowego opracowanego we współpracy z inną, francuską ikoną Le Coq Sportif. Obecnie salony marki Etam funkcjonują w blisko 40 krajach na całym świecie.

Salon Etam w Złotych Tarasach

– Salon w Złotych Tarasach to kolejny flagowy salon Etam w Warszawie. Przez 11 lat intensywnego rozwoju na polskim rynku, udało nam się pozyskać wierne grono klientek, które doceniają jakość naszych produktów oraz wzornictwo zgodne z obowiązującymi trendami w modzie. Klientka Etam to kobieta wymagająca, dlatego nieustannie rozwijamy naszą ofertę oraz dbamy o rozwój sieci w kluczowych centrach handlowych w Polsce – mówi Bartosz Łuczak, Country Manager Etam Poland Sp. z o.o.

– Naszym nadrzędnym celem jako specjalistów na rynku nieruchomości handlowych jest reprezentowanie klientów i umiejętne dobieranie lokalizacji. Złote Tarasy to jedna z najbardziej znanych i reprezentacyjnych warszawskich galerii handlowych. Natomiast rosnące zainteresowanie produktami grupy Etam świadczy o popularności tej marki w Polsce. Mariaż obu podmiotów z pewnością będzie korzystny dla każdej ze stron – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

Złote Tarasy to jedno z najlepiej rozpoznawalnych i najnowocześniejszych centrów handlowych w Polsce.  Galeria zlokalizowana jest w centrum Warszawy, tuż przy dworcu kolejowym Warszawa Centralna oraz Pałacu Kultury i Nauki.

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino oraz szereg punktów usługowych. W centrum działa czteropoziomowy podziemny parking na 1200 samochodów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy