Mallson: Galeria Wiślanka wzmacnia ofertę modową

W Żorach powstaje pierwsze nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe Galeria Wiślanka. Obiekt w październiku 2018 roku uzyskał prawomocne pozwolenie na budowę, co znacząco przyspieszyło jego tempo komercjalizacji. Ostatnio do grona najemców dołączyło kilka znaczących marek modowych: Ryłko, Greenpoint, Triumph, Vistula, Wólczanka i Diverse.

Renomowana firma obuwnicza i galanteryjna z ponad 50-letnią tradycją – Ryłko – otworzy swój pierwszy sklep w mieście. Na blisko 100 mkw. zaoferuje klientom obuwie i dodatki. Natomiast Greenpoint, polska marka odzieżowa dla  kobiet, otworzy salon na powierzchni ponad 80 mkw.

Ofertę galerii wzbogaci również 65-metrowy sklep Triumph, a na powierzchni ponad 120 mkw. wspólny salon otworzą luksusowe marki Vistula i Wólczanka. Na lokalizację w Galerii Wiślanka zdecydowała się również marka Diverse. Jej sklep zajmie powierzchnię ponad 220 mkw.

– Dopasowujemy ofertę modową Galerii Wiślanka do oczekiwań klientów, zapewniając marki fashion, jakich do tej pory nie było w mieście. Klienci z większa świadomością podchodzą do zakupów, dlatego wybierają miejsca, w których można znaleźć szeroką i ciekawą ofertę handlową. Jedyne w Żorach nowoczesne centrum handlowe, jakim będzie Galeria Wiślanka, otworzy sklepy wymienionych najemców w ich najnowszych konceptach – mówi Ewa Ściubidło, Wiceprezes Zarządu Mallson Polska, spółki odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

Galerii Wiślanka udostępni 80 sklepów i punktów usługowych

W Galerii Wiślanka, na blisko 20 tys. mkw. powierzchni najmu, znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych, w tym w jedyne w mieście nowoczesne, wielosalowe kino Helios oraz najnowszy koncept sieci Lidl. Do dyspozycji zmotoryzowanych klientów zostanie oddany podziemny i naziemny parking na ponad 600 miejsc postojowych. Otwarcie Galerii Wiślanka zaplanowane jest na przełom 2019 i 2020 roku. – Galeria Wiślanka stworzona zostanie z myślą o najmłodszych. Oprócz strefy rozrywkowej z kinem, planowany jest również profesjonalny plac zabaw dla dzieci oraz strefa fitness. Rodziny będą mogły skorzystać z oferty zakupowej dla dzieci, wygodnego parkingu, stref wypoczynku, a także oferty gastronomicznej – mówi Teresa Jonas, Prezes Zarządu spółki Wiślanka S.A.

Dzięki doskonałej lokalizacji galerii przy skrzyżowaniu najważniejszych dróg szybkiego ruchu w regionie (drogi krajowej nr 81 z drogą wojewódzką 935, stanowiącej część obwodnicy Żor, dochodzącej do autostrady A1), centrum, jako jedyne w mieście, zapewni catchment potencjalnych klientów około 750 tys. w zasięgu 30 min. dojazdu. Dodatkową zaletą projektu jest położenie w strefie znanej mieszkańcom jako miejsce zakupowe. W bliskim sąsiedztwie obiektu znajduje się hipermarket Auchan, Leroy Merlin, Decathlon oraz restauracje McDonald’s i KFC, tworząc wraz z Wiślanką największy kompleks zakupowy w regionie.

Inwestorem jest spółka Wiślanka S.A. Za komercjalizację odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy