CDRL inwestuje w Sale Zabaw Fikołki

Spółka CDRL do 40 proc. zwiększa udziały w spółce Sale Zabaw Fikołki. Firma przeznaczy na ten cel 6 mln zł.

CDRL od marca 2018 roku posiadała pakiet 10 proc. udziałów w firmie Sale Zabaw Fikołki. Teraz łączne zaangażowanie finansowe CDRL w tę spółkę wyniesie 8 mln zł. Sale Zabaw Fikołki zajmują się działalnością rozrywkową. Jej głównym przedmiotem jest prowadzenie w centrach i galeriach handlowych sal zabaw dla dzieci. Aktualnie działa 7 punktów pod tym szyldem – w Warszawie w Galerii Północnej, Arkadii, Ferio Wawer oraz na Wilanowie, we Wrocławiu w Centrum Wroclavia, w Płocku w Galerii Mazovia oraz w Pruszkowie w centrum Nowa Stacja.

– Celem inwestycji jest zwiększenie wielkości sprzedaży przez sklepy i corner-y zlokalizowane w spółce a także skierowanie oferty e-commerce emitenta do klientów spółki, możliwość tworzenia wspólnych ofert dla klientów oraz wspólne negocjowanie powierzchni handlowych z wynajmującymi, a w efekcie zwiększenie atrakcyjności lokalizacji – poinformowała firma CDRL w komunikacie.

Plan: wprowadzenie nowego formatu rozrywkowego wykorzystującego technologię VR

Sale Zabaw Fikołki, w ramach realizowanej w roku 2018 współpracy, prowadzą 2 sklepy Coccodrillo oraz 5 cornerów sprzedażowych Coccodrillo. Do końca 2021 roku, spółka planuje zarządzać około 30 lokalizacjami. W każdej z nich w zależności od dostępnej powierzchni planowane jest prowadzenie m.in. sklepu Coccodrillo. W planach spółki jest również m.in. wprowadzenie w 2019 roku nowego formatu rozrywkowego wykorzystującego technologię VR (virtual reality) i sklepu e-sport skierowanego do starszej młodzieży i dorosłych.

Grupa CDRL zajmuje się głównie projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę Spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Spółka ma wiodącą pozycję na rynku polskim a także w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Działa też w wielu innych państwach Unii Europejskiej a także poza nią. Głównymi celami Spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez Internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.

Na koniec września w skład w skład Grupy wchodziło 505 punktów handlowych – 246 z nich to sklepy zlokalizowane w Polsce, 146 w innych państwach Unii Europejskiej, a 113 poza nią.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl