Najemca gastronomiczny w krakowskiej Bonarce

Na początku stycznia otwarto lokal sieci Good Lood w Bonarce. Wśród innowacji w loodspocie zobaczymy m.in.: salkę amfiteatralną zamiast tradycyjnych miejsc dla klientów, samogrający fortepian i ścianę ekranów LCD.

Nowy lokal popularnej w Krakowie sieci lodziarni Good Lood to ponad 110 mkw.  Eliptyczna forma lokalu umożliwiła zrezygnowanie z klasycznych stolików i krzesełek. Zamiast nich zobaczy miniaturową salę amfiteatralną, na środku której znajduje się czarny fortepian marki Steinway. Nie jest to jedynie piękny rekwizyt. Fortepian posiada system samogrający, dzięki któremu muzyka stanowi integralny element loodspotu w Bonarce.

Lokal w Bonarce pod wieloma względami różni się od pozostałych loodspotów w Krakowie. W jego wystroju zostały zastosowane barwy Good Lood – biel, róż i bordo – we wcześniej niespotykanych konfiguracjach. Wyjątkowości dodaje mu również połączenie fortepianu i ściany ekranów LCD. Jest to przykład, kiedy tradycja miesza się z nowoczesnością, tworząc zupełnie nową estetyczną jakość.

Good Lood ma 17 lokalizacji w Krakowie

Good Lood to najszybciej rozwijający się krakowski start-up branży gastronomicznej. W ciągu 2 lat podbił podniebienia wielu krakowian, zdobywając niekwestionowaną pozycję na kulinarnej mapie Krakowa. Lokal w Bonarce będzie 17 loodspotem tej marki w Krakowie i drugim na Podgórzu. Lody można kupić na placu z fontanną.

Good Lood w Bonarce

Lody Good Lood są produkowane w Krakowie z mleka z Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Skale oraz świeżych owoców, ziół i najlepszych orzechów. Ich dużą zaletą jest w 100 proc. naturalny skład. W Lodach Good Lood nie ma konserwantów, wzmacniaczy smaku ani sztucznych barwników.

Bonarka w portfolio NEPI Rockcastle

Właściciel Bonarki NEPI Rockcastle plc jest wiodącym inwestorem oraz deweloperem nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, którego akcje notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu oraz Amsterdamie. Znajduje się również w pierwszej dziesiątce firm z branży nieruchomości komercyjnych w kontynentalnej Europie pod względem wartości rynkowej. Firma posiada jeden z największych portfeli nieruchomości w Rumunii, Polsce oraz na Słowacji, a także wyraźnie zaznacza swoją obecność w Chorwacji, Czechach oraz Serbii.

Bonarka to wielofunkcyjne centrum miejskie, powstałe na obszarze 19 ha poprzemysłowych terenów dawnych zakładów chemicznych w krakowskiej dzielnicy Podgórze. Na ponad 92  tys. mkw. powierzchni użytkowej znajduje się 230 punktów handlowo-usługowych i restauracji, w tym Auchan, Leroy Merlin, Media Expert  oraz kino Cinema City – jeden z największych multipleksów kinowych w Polsce. Do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking, mogący pomieścić 300 samochodów. Ponadto na terenie Bonarki znajduje się jeden z pierwszych na świecie ośrodków edukacyjno-wychowawczych w centrum handlowym: „Siemacha Spot”. Zarządcą obiektu jest firma Apsys.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl