Schwitzke Górski: sieci handlowe muszą kreować inspirujące doświadczenia

scf-2019-exhibition-and-awards-partner-schwitzke-gorski-1

Szybkość obsługi, dostępność oferty, ale też jej wiarygodność to już absolutny must have. Przewagę budować będzie wszystko co ludzie chcą przeżywać, czego chcą doświadczać i co najważniejsze, to czym mogą się podzielić – pisze Katarzyna Konkel, CMO w firmie badawczej Omnisense, która wchodzi w skład Grupy Schwitzke Górski.

Firma Schwitzke Górski jest Partnerem merytorycznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019, organizowanego przez Evigo.com – wydawcę miesięcznika Shopping Center Poland Magazine i portalu Retailnet.pl.

Nowe trendy w branży handlowej

katarzyna-konkel-portret
Katarzyna Konkel, CMO w firmie badawczej Omnisense, która wchodzi w skład Grupy Schwitzke Górski

Klienci na polskim rynku są coraz bardziej świadomi. Szukają możliwości, aby nie tracić czasu, chcą maksymalnej optymalizacji. To będzie bardzo mocny trend. Klienci będą wybierać miejsca, w których będą mogli zminimalizować to, co w ich odczuciu jest nudne, podstawowe, i poświęcić się ciekawszym aktywnościom. Szybkość obsługi, dostępność oferty, ale też jej wiarygodność to już absolutny must have. Przewagę budować będzie wszystko co ludzie chcą przeżywać, czego chcą doświadczać i co najważniejsze, to czym mogą się podzielić. Dzielenie się ma znaczenie nie tylko w sensie social mediowym. Nie chodzi tylko o potencjał instagramowy sytuacji, do których zapraszamy klientów, chodzi też o wspólne doświadczanie offline.

Klienci chcą spędzać czas wartościowo. Kreowanie oferty, która jest czymś więcej niż promocją, dobrą ceną, będzie zyskiwało na znaczeniu. Okazje cenowe można upolować z kanapy. Tanio można kupić w dyskoncie. Obie te czynność zaspokoją tylko fragment potrzeby, jaką mają klienci. Pozwolą im nabyć produkt za możliwie niską cenę. Tymczasem klienci coraz częściej chcą nie tylko nabyć produkt, chcą czegoś doświadczyć, coś przeżyć, czegoś się nauczyć i coś odkryć. Chcą mnożyć doświadczenia. Kolejne lata będą erą kreowania wielu, różnych i inspirujących doświadczeń, które ludzie będą chcieli przeżywać i którymi będą się chcieli dzieli. Wyzwaniem dla nas jest kreowanie doświadczeń offlinowych, które dzięki swej autentyczności i atrakcyjności automatycznie będą trafiały do sieci i żyły w sferze online i tam także wspierały marki i ich sprzedażowe rezultaty.

Wdrożenia w branży retail

Firma Schwitzke Górski kreuje nowe standardy punktów sprzedaży i punktów handlowych i usługowych na polskim i europejskim rynku. Każdego roku ponad 200 projektów ma swoje otwarcia. Główni klienci grupy Schwitzke Górski to marki sektora modowego, jak choćby LPP, Martes Sport, Wojas, GastroMall, Nakielny, Mustang i Home&You. Firma realizuje również projekty w branży gastronomicznej, usługowej, biurowej. Ma doświadczenie z projektów w małej i wielkiej skali – od centrów handlowych i hoteli do małych punktów sprzedaży.

Autorem tekstu jest Katarzyna Konkel, CMO w firmie badawczej Omnisense.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl