Echo Investment: francuska piekarnia i kameralna winiarnia w Galerii Młociny

Na liście najemców powstającej pomiędzy Trasą Mostu Północnego a ulicą Zgrupowania AK „Kampinos” Galerii Młociny pojawią się lokale francuskiej piekarni i kawiarni Vincent oraz winiarni Boutique Konesera. W kompleksie prowadzone są obecnie ostatnie prace wykończeniowe. Otwarcie inwestycji współrealizowanej przez EPP i Echo Investment  planowane jest na wiosnę.

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Obiekt jest skomercjalizowany w ponad 90 proc.

16 lokali Vincent w Polsce

Lokale z szyldem Vincent to jedne z najlepszych piekarni, cukierni i kawiarni w Warszawie. Vincentowi, który pierwszy lokal otworzył 11 lat temu przy Krakowskim Przedmieściu, przypisuje się zapoczątkowanie w stolicy mody na jakościowe, autorskie pieczywo.

Do dziś specjalnością sieci, w skład której wchodzi 16 lokali – dwanaście w Warszawie, trzy we Wrocławiu i jeden w Konstancinie-Jeziornej – są bagietki i chleby wypiekane w zgodzie z tradycyjnymi francuskimi recepturami. W Galerii Młociny Vincent zajmie blisko 40 mkw. i położony będzie na najniższej kondygnacji kompleksu.

– Fani francuskich smaków będą mieli powody do zadowolenia. Znany i lubiany Vincent będzie smacznym przerywnikiem w trakcie zakupów. W miejscu, które potrafi odtworzyć bezpretensjonalny klimat francuskich piekarni i kawiarni, będzie można nie tylko kupić zawsze świeże i chrupiące pieczywo, ale także zjeść śniadanie i wypić świeżo paloną kawę, a po południu spróbować deski serów. Otwarty od rana lokal z pewnością przyciągnie też osoby pracujące w biurowej części Galerii Młociny – mówi Marcin Kopczyk, senior leasing manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Autorski koncept Boutique Konesera na Bielanach

– Rynek wina w Polsce rośnie, a klienci coraz częściej sięgają także po butelki z wyższych półek. Boutique Konesera będzie miejscem, w którym nie tylko zaopatrzymy się w znakomite wina z etykietami z całego świata, ale także będziemy mogli dowiedzieć się czegoś nowego o tym szlachetnym trunku, bo z pomocą przyjdą nam pracownicy butiku, dla których wino to nie tylko praca, ale także hobby – podkreśla Marcin Kopczyk.

Boutique Konesera zagości na najniższym piętrze Galerii Młociny. Pomysłodawcą i właścicielem sklepu o powierzchni 54 mkw. jest znany pasjonat kultury winiarskiej, Piotr Klimczyk, który po 30 latach spędzonych we Francji zdecydował się na założenie biznesu nad Wisłą. Boutique Konesera jest kolejnym po znanym wśród warszawiaków sklepie Vines de France przedsięwzięciem Klimczyka. W najnowszej lokalizacji w Galerii Młociny znajdzie się ponad 1000 etykiet. Poza winami, koniakami, szampanami i armaniakami – także z niszowych winnic i destylarni – będzie można kupić tu również whisky i bourbony z różnych części świata. Na półkach znajdą się też akcesoria – kieliszki, otwieracze, drewniane pudełka i zestawy prezentowe. Smacznym uzupełnieniem alkoholowej oferty Boutique Konesera będą francuskie słodycze i sery.

– Otwieramy się na miłośników wina z północy Warszawy. Zależy nam, żeby być miejscem towarzyskim, do którego nie tylko wpada się po ulubione wino, ale można też o winie porozmawiać, dowiedzieć się czegoś nowego. W butiku zadbamy o selekcję etykiet, także z niszowych winnic, systematycznie będziemy rozbudowywać naszą piwniczkę. I oczywiście, nie zabraknie u nas fachowej pomocy sprzedawców – mówi Piotr Klimczyk, właściciel Boutique Konesera.

Boutique Konesera będzie także miejscem spotkań, warsztatów i degustacji. Właściciele podkreślają, że zależy im na otwartości miejsca, w którym wszyscy będą mieli szansę dowiedzieć się jak degustować i dobierać wina do potraw, a także rozróżniać wina z różnych szczepów i stron świata.

– Galeria Młociny to wyjątkowa lokalizacja na mapie północnej Warszawy. Cieszymy się z dołączenia do grona jej najemców kolejnych lokali, w których mieszkańcy Warszawy i okolic będą mogli nie tylko nabyć wysokiej jakości produkty, ale też zjeść smaczny posiłek, czy porozmawiać o ulubionych trunkach – mówi Rafał Lisak, dyrektor Galerii Młociny z EPP, która docelowo będzie zarządzać kompleksem.

Inwestorami Galerii Młociny są EPP i Echo Investment

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Galerii Młociny oraz jej profili na Facebooku i Instagramie.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn