Restauracje Olimp: 15 otwarć w 2018 roku

2018 rok w Gastromall Group upłynął pod znakiem nowych otwarć. W minionym roku Grupa otworzyła 15 restauracji, w tym większość w nowym koncepcie. Wśród nowych lokalizacji znalazły się miasta, w których Olimp był debiutantem – Wrocław, Gubin, Zabrze, Świebodzin. Firma jest partnerem gastronomicznym wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Gastromall Group kontynuuje dynamiczną ekspansję sieci. Rok 2019 rozpoczął się od debiutu w bydgoskiej Galerii Pomorskiej. Właśnie tutaj 11 stycznia br. otwarta została 84. restauracja sieci Olimp w Polsce.

– Nowy punkt wystartował w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Lokal został zaaranżowany według najnowszej koncepcji wizualnej odzwierciedlającej aktualne trendy – wykorzystanie naturalnego drewna, zastosowanie neutralnych kolorów: zieleni, bieli i szarości. Komunikacja marketingowa została przeniesiona na ekrany zarządzane zdalnie z centrali w Krakowie – mówi Izabela Domaradzka, Dyrektor Działu Marketingu Gastromall Group.

 W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia min. w Warszawie, Krakowie i Gliwicach.

Restauracje Olimp w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców

Sieć restauracji Olimp to najszybciej rozwijający się w Polsce koncept z jedzeniem na wagę w ujednoliconej cenie za 100 g. Ekspansja sieci prowadzona jest w miastach powyżej 70 tys. mieszkańców oraz na powierzchniach od 60 do 600 mkw. Obecnie obejmuje 84 punkty sprzedaży.

Grupa Gastromall to właściciel kilku marek gastronomicznych, wszystkie rozwijane są w formule franczyzowej. Wśród najbardziej rozpoznawalnych marek są: Olimp, Companeros i Lovit. Firma na rynku gastronomicznym działa od 1995 r. Grupa Gastromall zarządza ponad setką lokali w całej Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl