Nowy dyrektor ds. komercjalizacji łódzkiej Sukcesji

Sebastian Kielecki został dyrektorem ds. komercjalizacji Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi. W nowej roli odpowiada za nadzór nad komercjalizacją i rekomercjalizacją centrum.

Sebastian Kielecki jest managerem z wieloletnim stażem w branży nieruchomości handlowych. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Colliers International i CBRE Corporate Outsourcing. Pełnił funkcję dyrektora ds. komercjalizacji Galerii Rzeszów, największego centrum handlowego w województwie podkarpackim. Ponadto jako dyrektor Galerii Jurowieckiej w Białymstoku nadzorował całość prac związanych z otwarciem i funkcjonowaniem obiektu. Był także zaangażowany w proces przekształcenia rzeszowskiej Galerii Graffica w Outlet Graffica Rzeszów. To pierwsze w Rzeszowie i regionie centrum wyprzedażowe, które również z powodzeniem komercjalizował, pracując na stanowisku dyrektora ds. komercjalizacji.

– Bardzo się cieszymy, że do zespołu Sukcesji dołączył tak profesjonalny manager. Wysoko cenimy wiedzę i kompetencje Sebastiana Kieleckiego. Mamy nadzieję na owocną i satysfakcjonującą współpracę – mówi Andrzej Dratwicki, prezes spółki REM Sukcesja zarządzającej Centrum.

Sukcesja ma ok. 45 tys. mkw. powierzchni najmu

Sukcesja powstała blisko ścisłego centrum Łodzi, w sąsiedztwie Expo Łódź, Akademickiego Centrum Sportowo-Dydaktycznego PŁ i nowych osiedli mieszkaniowych. Na ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu mieszczą się pasaż handlowy ze strefą food court i część rozrywkowa m.in. z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem Helios. Klienci mają do dyspozycji dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc. Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja ma już trzy lata. Inwestorem jest Fabryka Biznesu, a za zarządzanie obiektem odpowiada spółka REM Sukcesja.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl