Sklep internetowy Sephora.pl ma już 5 lat

Sephora.pl to perfumeria o największych obrotach w całej sieci Sephora, notująca rokrocznie dwucyfrowe wzrosty. W ostatnim roku liczba odwiedzin rosła w tempie 50-60 proc. rok do roku.

Podczas miniowych 5 lat sephora.pl stała się ulubioną destynacją zakupową rzeszy klientów Sephora. – Za sukcesem naszej perfumerii internetowej stoją przede wszystkim unikalna oferta asortymentowa i skuteczny marketing. Przykładamy ogromną wagę do śledzenia trendów i preferencji naszych klientów. Staramy się na bieżąco dostosować ofertę do ich oczekiwań. Dzięki temu w 2018 udało nam się bardzo istotnie zwiększyć grono naszych klientów, szczególnie w młodszych grupach wiekowych, tzw. digital natives – mówi Małgorzata Kwiecień, Senior Digital Manager Sephora.

Sephora przyciąga nowe marki

Perfumeria internetowa sephora.pl to doskonały inkubator dla nowych marek. To właśnie online miało miejsce wiele ekscytujących premier – tu zadebiutowały takie marki jak Zoeva, Huda Beauty czy Farsali, które następnie z sukcesem zawitały do perfumerii stacjonarnych.

– Stale pracujemy nad poszerzaniem naszej oferty, żeby zapewnić klientom jak najszerszy dostęp do światowych hitów kosmetycznych. Sprzedaż online to bardzo konkurencyjne środowisko. Staramy się zachować równowagę między spójnością ofert promocyjnych oraz oferowaniem klientom najlepszej oferty na rynku. Nasz przepis to rzeczywiste podejście omnichannel – dążymy do zapewnienia klientom maksymalnej wiedzy o naszej ofercie i dajemy swobodę decyzji o momencie i miejscu zakupu  – dodaje Małgorzata Kwiecień.

Unikalny asortyment to wyróżnik Sephora na rynku, dlatego to właśnie w tym obszarze pojawi się sporo niespodzianek w 2019 roku.

– Wspólnie z klientami online odkryjemy nowe marki, niedostępne dotąd w Polsce, zarówno pielęgnacyjne, jak i makijażowe – mówi Małgorzata Kwiecień.

Sephora nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2019

Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w 33 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 94 perfumerie w największych miastach. Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich sklepów oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.

Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. W sektorze perfum i kosmetyków do grupy należą takie marki jak Parfums Christian Dior, Guerlain czy Parfums Givenchy, w segmencie mody i wyrobów skórzanych m.in. Louis Vuitton, Kenzo, Givenchy, Fendi i Marc Jacobs. Wśród win i alkoholi do grupy należą np. Moët & Chandon czy Hennessy, zaś w kategorii zegarków i biżuterii – TAG Heuer, Zenith, Hublot oraz De Beers Diamond Jewellers Limited.

Sephora została nominowana do nagrody SCF Retailers’ Awards 2019w kategorii New Retail Concept/Retail Store Design.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.