Echo Investment: dwie marki modowe w gronie najemców Galerii Młociny

Bogata oferta modowa najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego, współrealizowanego przez EPP i Echo Investment, powiększy się o salony Lavard i Pako Lorente. Otwarcie Galerii Młociny, która jest już wynajęta w ponad 90 proc., zaplanowano na wiosnę.

Inwestorami obiektu są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino. Obecnie w budynku prowadzone są prace instalacyjne i wykończeniowe, a pierwsi najemcy zaczęli przejmować swoje powierzchnie.

Flagowy salon Lavarda na Młocinach

Salon rodzimej marki z wielopokoleniowym doświadczeniem w krawiectwie, zajmie powierzchnię 162 mkw. i położony będzie w sąsiedztwie innych sklepów na poziomie +1. Od 1975 roku Lavard specjalizuje się w modzie męskiej, a na półkach i wieszakach w salonach można znaleźć bogaty wybór koszul, marynarek, garniturów, płaszczy i różnych dodatków oraz akcesoriów w klasycznym i casualowym wydaniu. Firma, której cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem u podnóży Tatr, część swojej oferty adresuje również do kobiet. W damskiej kolekcji Lavard Woman dostępne są eleganckie garnitury, marynarki, spódnice, kombinezony, sukienki i cały szereg dodatków.

Marka stawia na spójny wizerunek, co widać w wystrojach flagowych salonów, a taki właśnie pojawi się w Galerii Młociny. Na powierzchni 162 mkw. w duobrandowym sklepie, poza pełną kolekcją męską i damską klienci znajdą również showroom mody ceremonialnej, a także punkt szycia na miarę.

– W naszej strategii rozwoju sieci stawiamy na najlepsze obiekty handlowe w dużych miastach. Ogromnym atutem Galerii Młociny, poza lokalizacją i komunikacją, jest Aleja Mody złożona w całości ze sklepów wiodących marek. Lavard będzie ważną jej częścią – mówi Marcin Gacek, Prezes Zarządu Lavard

Aleja Mody stanowi całą pierwszą kondygnację nowoczesnego kompleksu o łącznej powierzchni najmu 75 tys. mkw. Jej wwenementem będą przestronne i wysokie na 7,5 metra szklane witryny, w których marki będą mogły prezentować najnowsze kolekcje.

– Galeria Młociny spowoduje, że moda, styl i szyk już na wiosnę będą na Bielanach wszystkim po drodze. Dzięki bardzo dobremu dojazdowi – jesteśmy tylko dwa kroki od węzła przesiadkowego i stacji metra – można będzie wpadać do Galerii Młociny łatwo, szybko i często, co z pewnością pomoże mieć na oku wszystkie modowe trendy i nowości – mówi Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager w Dziale Centrów Handlowych, Echo Investment.

Pako Lorente zajmie powierzchnię 120 mkw.

Pako Lorente to polska marka o ugruntowanej pozycji na rodzimym rynku odzieżowym, która jest doceniana również poza granicami kraju. Początkowo proponowany asortyment stanowiły głównie koszule męskie, oferta marki bardzo szybko powiększyła się o garnitury, marynarki, spodnie, kurtki i płaszcze oraz szeroką gamę akcesoriów i obuwia. Dziś sieć posiada prawie 50 salonów w Polsce, a najnowszy, flagowy zajmie w Galerii Młociny powierzchnię 120 mkw.

Pojawiające się co sezon kolekcje wyróżniają się połączeniem bieżących trendów z ponadczasową klasyką. Proponowane modele garniturów, spodni, koszul, płaszczy, kurtek butów projektowane i wykonywane są z pełnym zrozumieniem specyfiki męskiej sylwetki. Przemyślane konstrukcje podkreślają jej największe atuty, a staranne wykonanie i dbałość o każdy szczegół gwarantują komfort użytkowania, co przekłada się na zadowolenie klientów marki. Różnorodność fasonów, dodające charakteru detale oraz ciekawa kolorystyka asortymentu z kolekcji Pako Lorente jest wizytówką marki.

– Już na wiosnę zaprosimy do salonu, w którym od stóp do głów, i co ważniejsze bardzo modnie, będą ubierać się mężczyźni w różnym wieku i o różnej zasobności portfeli. Salon urządzimy w taki sposób, żeby zakupy były przyjemne i intuicyjne, a ekspozycja asortymentu ułatwiała kupującym odnalezienie się w przestrzeni sklepowej – mówi prezes Pako Lorente Rafał Chrapkowicz.

Sklep na Bielanach stworzony będzie w oparciu o najnowszy koncept aranżacji przestrzeni handlowej, który wyróżnia: nowoczesny design oraz ponadczasowe kolory takie jak: biel, czerń, uzupełnione o ciepłą szarość. Nowoczesne regały wykonane z metalu, w połączeniu z naturalnym kolorem drewna nadadzą przestrzeni eleganckiego i jednocześnie męskiego charakteru.

– Otwarcie kolejnego salonu w Galerii Młociny świadczy o sile przyciągania tego miejsca, którą stwarza wyjątkowa architektura, lokalizacja oraz przemyślany tenant-mix. Liczymy na to, że nasi goście szybko przekonają się co do nietuzinkowości naszej galerii i stanie się ona ich ulubionym miejscem tak na zakupy, jak i do spędzania wolnego czasu – mówi Rafał Lisak, dyrektor Galerii Młociny z EPP, która docelowo będzie zarządzać kompleksem.

Inwestorami Galerii Młociny są EPP i Echo Investment

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Galerii Młociny oraz jej profili na Facebooku i Instagramie.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn