Komputronik usprawnia aplikację mobilną

Podążając za trendami i potrzebami naszych klientów zdecydowaliśmy się na odświeżenie formatu aplikacji, przy zachowaniu integralności dotychczasowego rozwiązania – mówi Sławomir Komiński Dyrektor Sprzedaży Omnichannel w Komputronik

Wartościowe porady zakupowe, pierwszeństwo w informowaniu o premierach, rabaty na usługi, wydłużone prawo zwrotu towaru, dodatkowe akcje promocyjne i prezenty – tak w największym skrócie wygląda nowy program Klub Komputronik wprowadzony w ostatnim czasie w sieci Komputronik.

Choć urządzenia mobilne jako narzędzie zakupów online są szczególnie popularne wśród osób w wieku 15-24 lata, to trend ten zasięgowo stale się rozwija, a już teraz potwierdza, jak duży potencjał tkwi np. we wspierających sprzedaż aplikacjach mobilnych. Sieć Komputronik wychodząc naprzeciw oczekiwaniom ryku wprowadziła nową aplikację mobilną i wzmocniła strategię aktywizowania społeczności zakupowej w przestrzeni e-commerce. Fani nowoczesnych technologii mogą już skorzystać z odmienionego programu „Klub Komputronik”, który łączy w sobie zalety programu lojalnościowego z wielofunkcyjną aplikacją mobilną.

Do tej pory Komputronik oferował swoim klientom uczestnictwo w programie bonusowym „Klient VIP”, dzięki któremu członkowie mieli możliwość tańszego nabywania oferowanych przez markę produktów. Program „Klub Komputronik”, będący kontynuacją programu VIP, nastawiony jest natomiast na budowanie długotrwałych relacji z klientami i nagradzanie lojalności wobec marki.

Spersonalizowana oferta od Komputronik

– Zależy nam na umocnieniu relacji z  konsumentami i szczególnym premiowaniu lojalności wobec naszego sklepu poprzez personalizowane oferty oraz nagrody. Podążając za trendami i potrzebami naszych klientów zdecydowaliśmy się na odświeżenie formatu aplikacji, przy zachowaniu integralności dotychczasowego rozwiązania. Tym samym każdy dotychczasowy uczestnik programu „Klient VIP”, stał się automatycznie członkiem „Klubu Komputronik”. Preferencyjnymi warunkami zwrotu towaru, pierwszeństwem w informowaniu o premierach czy limitowanej sprzedaży na atrakcyjne oferty, chcemy zachęcić członków „Klubu Komputronik” do częstego używania dedykowanej aplikacji. „Klub Komputronik” to propozycja dla tych, którzy od zakupów, oczekują czegoś więcej, dla tych, którzy interesują się innowacjami, dodatkowymi korzyściami i benefitami– mówi Sławomir Komiński Dyrektor Sprzedaży Omnichannel w Komputronik

Dostępna już aplikacja na Android i iOS otwiera przed klientami Komputronik nowe możliwości. Na powitanie każdy może odebrać kupon rabatowy na zakupy. Dodatkowo może również skorzystać z 10 proc. rabatu na produkty marek: Accura i CA, a także 30 proc. rabatu na inne wybrane usługi. Dzięki tej klubowej aplikacji można również w sprawny sposób sprawdzić historię zakupów, przejrzeć aktualnie najlepsze oferty dostępne w ramach promocji dla Klubowiczów, a także wesprzeć swoimi zakupami podopiecznych Fundacji Komputronik. Dla wielu istotnym na pewno jest też fakt, że każdy członek ma prawo do wydłużonego zwrotu nabytego produktu nawet do 30 dni od jego zakupu.

Komputronik premiuje aktywności zakupowe

Budowaniu lojalności ma służyć premiowanie przez Komputronik aktywności zakupowej w aplikacji licznymi nagrodami czy kolejnymi rabatami. Aby dołączyć do „Klubu Komputronik” wystarczy pobrać aplikację na smartfon bezpośrednio ze sklepu Google Play czy App Store lub rejestrując się na stronie Klubu Komputronik.

– Dodatkowo po nowym roku zaprezentujemy wiele nowych, ciekawych ofert, dopasowanych do oczekiwań naszych klientów. Użytkownicy aplikacji mogą mieć pewność, że przygotowana dla nich oferta specjalna jest naprawdę bardzo preferencyjna – podsumowuje Karolina Pietz-Drapińska Dyrektor Marketingu w Komputronik

Komputronik to jedna z największych i najdłużej działających sieci sklepów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem, akcesoriami elektronicznymi oraz produktami RTV, AGD i HOME. Obecnie marka posiada prawie 200 placówek stacjonarnych w całej Polsce, a także prowadzi sprzedaż internetową.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn