Dealz otworzył kolejny sklep w Polsce

dealz-sklep

Dynamicznie rozwijająca się marka Dealz otworzyła kolejny sklep w Polsce. Mieści się w jednym z centrów handlowych w Bytomiu i ma 700 mkw. powierzchni.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce, będący jednocześnie pierwszym punktem sieci w Europie Wschodniej, został otwarty w ETC Swarzędz 9 lutego 2018 roku. Ubiegły rok sieć zamknęła z 13 lokalizacjami w naszym kraju. 

Marka obecna jest już w Kaliszu (PH Kalinka), Pabianicach (ul. Łaska 9), Poznaniu (King Cross Marcelin), Oławie (Quick Park), Gnieźnie (ul. Gdańska 120), Wrześni (ul. Kolejowa 15), Szamotuły (ul. Feliksa Nowowiejskiego 1), Jarocinie (ul. Powstańców Wlkp. 16), Kielcach (CH Korona), Grudziądzu (ul. Konarskiego 43), w Galerii Rondo Wiatraczna w Warszawie oraz w Polkowicach w Parku Handlowym przy ul. Młyńskiej 10.

Międzynarodowa sieć skelpów Dealz

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. Szeroki asortyment około 3 tys. produktów zapewnia szeroki wybór produktów: spożywczych, drogeryjnych, artykułów do dekoracji i wyposażenia domu, zabawek, artykułów papierniczych i wiele więcej.

Sieć Dealz należy do Grupy Pepkor Europe, właściciela liderów rynkowych w Europie Środkowo-Wschodniej: Pepco oraz Poundland UK /Dealz Europa Zachodnia. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, posiada ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii i zatrudnia ponad 18 tys. pracowników. Sieć z sukcesem funkcjonuje w Irlandii, Francji, Hiszpanii, a od lutego 2018 roku także Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.