Magdalena Przybysz nowym dyrektorem ds. ekspansji CEE w Douglas Polska

Magdalena Przybysz dołączyła do firmy Douglas Polska Sp. z.o.o. Od stycznia br. zajmuje w spółce stanowisko Dyrektora ds. Ekspansji CEE. Wcześniej, przez ponad 15 lat, pracowała w Grupie H&M, Hennes & Mauritz.

Magdalena Przybysz przez wiele lat zajmowała stanowisko Menedżera ds. najmu w dziale Ekspansji na rynku polskim i w krajach Europy środkowej  i wschodniej. Ukończyła Wyższą Szkołę Finansów i Zarządzania w Warszawie.

Magdalena Przybysz posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu, prowadzeniu inwestycji i kierowaniu zespołem.

#Forwardbeauty – nowa strategia Douglas

Firma Douglas w zeszłym roku zaprezentowała nowy wizerunek marki w Europie. Kluczowe elementy najnowszej strategii to nowe logo, misja firmy i koncepcja komunikacji wizualnej. W ramach strategii #Forwardbeauty, stworzonej przez Tinę Müller, CEO Douglas Europe, do końca 2019 roku ponad 2 tysiące perfumerii w Europie oraz wirtualne kanały sprzedaży zyskają nowe logo i odmieniony wystrój.

W Polsce pierwsza perfumeria Douglas w nowej odsłonie wizualnej została otwarta w warszawskich Złotych Tarasach. Wnętrze zyskało nowe logo, elegancką przestrzeń a także odmieniony wystrój, zgodny z aktualną identyfikacją wizualną firmy. Nową perfumierię cechuje klarowny podział na strefy makijażu, pielęgnacji i luksusowych perfum. Obok bogatej oferty kosmetycznej perfumeria oferuje klientkom indywidualne usługi beauty.

Douglas ma ponad 2,5 tys. perfumerii w Europie

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Posiada ponad 2,5 tysiąca perfumerii i szybko rozwijające się sklepy internetowe w 19 krajach Europy. W roku obrotowym 2016/17 firma osiągnęła sprzedaż na poziomie 2,8 miliarda euro. Każdego dnia ponad 20 tysięcy pasjonatek urody dokłada wszelkich starań, aby podkreślić piękno klientów i tym samym ich uszczęśliwić. Douglas posiada w swojej ofercie około 35 tysięcy wysokiej jakości produktów perfumeryjnych, kosmetycznych oraz do pielęgnacji skóry.

Douglas Polska to największa sieć perfumerii w Polsce. Posiada 134 sklepów w najlepszych centrach i galeriach oraz przy prestiżowych ulicach handlowych. Szczególne miejsce na mapie perfumerii zajmuje Douglas House of Beauty w warszawskiej Arkadii – największa perfumeria w Polsce, o powierzchni 1,2 tys. mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.