Intimissimi i Calzedonia w nowej lokalizacji

W styczniu br. dwie bieliźniarskie marki: Intimissimi i Calzedonia zadebiutowały w nowej lokalizacji. Oferta obu sieci dostępna jest w warszawskim Domu Towarowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.

Intimissimi i Calzedonia sukcesywnie powiększają swoje sieci sprzedaży. Obie marki pod najnowszą lokalizację wybrały lokale w Domu Towarowym Wars Sawa Junior. Pierwszych klientów przywitały 18 stycznia.

Obecnie Intimissimi liczy ponad 1 390 sklepów zlokalizowanych w ponad 38 krajach na świecie. Założona w 1996 roku marka podbiła rynek bieliźniany i w krótkim czasie zajęła pozycję lidera w tym sektorze. Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej.

Calzedonia Group prowadzi sprzedaż w około 2 tys. sklepów w ponad 40 krajach, z czego 600 salonów znajduje się w samych Włoszech. Marka obecna jest na rynku od 1986 roku. W ciągu pierwszych 30 lat historii marki, Calzedonia ugruntowała swoją pozycję w złożonym i stale zmieniającym się przemyśle odzieżowym, spełniając wymagania klientów oraz oferując zawsze oryginalny styl, w którym główną rolę grają akcesoria.

Topowe miejsce

Ulica Marszałkowska zajmuje 2 miejsce wśród ulic z największym potencjałem handlowym, które znalazły się w najnowszym rankingu CBRE „TOP10 high streets w Polsce”. Wyróżnia je połączenie prestiżowych obiektów handlowo-biurowych z walorami turystycznymi miast.

Zakupy na Marszałkowskiej to przede wszystkim dom towarowy Wars Sawa Junior – budynek z długą handlową historią. Ulica ma 3,6 km i choć tylko część jej długości można nazwać „high street”, to znajduje się w centrum miasta i może pochwalić się doskonałym dojazdem, wysokim prestiżem oraz bliskością innych kluczowych handlowych ulic takich jak Chmielna, Krucza czy Aleje Jerozolimskie. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że w ostatnim czasie swoje flagowe showroomy postanowiły otworzyć marki takie jak Volvo czy Ikea ze swoim innowacyjnym konceptem Centrum Ikea dla Firm.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn