Intimissimi i Calzedonia w nowej lokalizacji

W styczniu br. dwie bieliźniarskie marki: Intimissimi i Calzedonia zadebiutowały w nowej lokalizacji. Oferta obu sieci dostępna jest w warszawskim Domu Towarowym Wars Sawa Junior przy ulicy Marszałkowskiej.

Intimissimi i Calzedonia sukcesywnie powiększają swoje sieci sprzedaży. Obie marki pod najnowszą lokalizację wybrały lokale w Domu Towarowym Wars Sawa Junior. Pierwszych klientów przywitały 18 stycznia.

Obecnie Intimissimi liczy ponad 1 390 sklepów zlokalizowanych w ponad 38 krajach na świecie. Założona w 1996 roku marka podbiła rynek bieliźniany i w krótkim czasie zajęła pozycję lidera w tym sektorze. Obszerna oferta produktów charakteryzuje się szczególną dbałością o wysokiej jakości materiały oraz kroje, zarówno w kolekcji basic oraz w kolekcjach bardziej ekskluzywnych, oferując także szeroki wybór bluzek oraz bielizny nocnej.

Calzedonia Group prowadzi sprzedaż w około 2 tys. sklepów w ponad 40 krajach, z czego 600 salonów znajduje się w samych Włoszech. Marka obecna jest na rynku od 1986 roku. W ciągu pierwszych 30 lat historii marki, Calzedonia ugruntowała swoją pozycję w złożonym i stale zmieniającym się przemyśle odzieżowym, spełniając wymagania klientów oraz oferując zawsze oryginalny styl, w którym główną rolę grają akcesoria.

Topowe miejsce

Ulica Marszałkowska zajmuje 2 miejsce wśród ulic z największym potencjałem handlowym, które znalazły się w najnowszym rankingu CBRE „TOP10 high streets w Polsce”. Wyróżnia je połączenie prestiżowych obiektów handlowo-biurowych z walorami turystycznymi miast.

Zakupy na Marszałkowskiej to przede wszystkim dom towarowy Wars Sawa Junior – budynek z długą handlową historią. Ulica ma 3,6 km i choć tylko część jej długości można nazwać „high street”, to znajduje się w centrum miasta i może pochwalić się doskonałym dojazdem, wysokim prestiżem oraz bliskością innych kluczowych handlowych ulic takich jak Chmielna, Krucza czy Aleje Jerozolimskie. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, że w ostatnim czasie swoje flagowe showroomy postanowiły otworzyć marki takie jak Volvo czy Ikea ze swoim innowacyjnym konceptem Centrum Ikea dla Firm.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.