SPAR kontynuuje ekspansję sieci

SPAR Express w Krakowie

SPAR Polska zgodnie z zapowiedziami realizuje plan znaczącego wzrostu dynamiki otwarć nowych sklepów. SPAR Express o powierzchni 54 mkw. otwarty został w Krakowie. Nowo otwarty sklep zaprasza klientów 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku.

Stolica Małopolski to miejsce szczególne pod wieloma względami – jednym z nich jest największa w Polsce liczba sklepów naszej sieci działająca w mieście. Od 22 stycznia do listy otwartych w Krakowie sklepów SPAR dołączył kolejny, ale w nieco innej formule. Sklepu przy ulicy Życzkowskiego otwarty jest tylko przez 5 dni w tygodniu. Taki system funkcjonowania sklepu podyktowany jest jego usytuowaniem – mieści się on na parterze jednego z kilku znajdujących się w okolicy dużych, nowoczesnych kompleksów biurowych. Godziny otwarcia sklepu wpasowują go tym samym w rytm pracy biurowców.

Oferta nowego SPAR Express sprofilowana jest przede wszystkim pod oczekiwania pracowników biurowców, jak i studentów uczących się w usytuowanej naprzeciwko Wyższej Szkole Europejskiej. Do sklepu przylega również bistro, należące do tego samego właściciela. Z myślą o klientach, czyli osobach pracujących w biurowcach oraz studentach, franczyzobiorca zadbał o szeroki wachlarz asortymentu (w tym popularnych ostatnio produktów należących do tzw. zdrowej żywności), zaspokajający zarówno codzienne potrzeby spożywcze, jak i potrzebę zakupu szybkich dań, mogących pełnić rolę posiłków podczas pracy i nauki. – To pierwszy otwarty przez nas SPAR – mówi pan Artur, koordynujący otwarcie sklepu. – Jednak prezes naszej firmy jest związany z handlem od bardzo dawna. Warty przytoczenia jest fakt, iż 25 lat temu w powiecie wielickim był on prekursorem otwarcia pierwszego sklepu samoobsługowego w tym rejonie. W tamtych czasach to była w Polsce jeszcze nowość. Teraz podjął kolejną trafną decyzję – zdecydował się wejść we współpracę ze SPAR. Już wkrótce w planach mamy otwarcie kolejnego sklepu sieci – dodaje.

Rosnąca sieć sprzedaży

SPAR Polska zapowiedział znaczący wzrost dynamiki otwarć nowych sklepów w najbliższych latach, intensyfikując działania mające na celu zachęcić do dołączenia do swojego systemu franczyzowego kolejnych niezależnych przedsiębiorców oraz zwiększając obecność swoich szyldów w segmencie convenience oraz stacji paliwowych, umacniając przy tym pozycję także w segmencie proximity, czyli najbardziej perspektywicznych segmentach rynku spożywczego. Sieć rozwijana jest w oparciu o trzy formaty: tj. SPAR Express (mniejsze sklepy do 200 mkw.), SPAR (supermarkety proximity) oraz EUROSPAR (supermarkety pow. 1 tys. mkw.).

Dzięki kontynuacji rozwój sieci, otwierając sklepy we wszystkich trzech formatach, z którymi jest obecny na naszym rynku, SPAR Polska w 2018 roku kolejny rok z rzędu zwiększył sprzedaż, o 7,89 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem.

SPAR jest największą na świecie franczyzową siecią sprzedaży detalicznej. Sklepy oznaczone charakterystycznym logo funkcjonują w 48 krajach, na 4 kontynentach. Ponad 12,7 tys. punktów obsługuje każdego dnia 12 milionów klientów. SPAR Polska jest obecny na polskim rynku od 1996 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn