Wrocław Fashion Outlet notuje wzrosty sprzedaży

Wrocław Fashion Outlet

Jak pokazują wyniki Wrocław Fashion Outlet, Dolnoślązacy coraz chętniej wybierają centrum outletowe jako swoją destynację zakupową. Sprzedaż w dniach handlowych 2018 roku wzrosła na tyle, by zrekompensować częściową utratę handlowych niedziel i zakończyć miniony rok z bardzo dobrym wynikiem. To efekt głębokich zmian konsekwentnie wdrażanych od przejęcia obiektu przez VIA Outlets

– Cieszy nas, że wdrażana strategia biznesowa przynosi oczekiwane efekty – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Jej głównym elementem jest systematyczne uzupełnianie oferty centrum o nowe marki , także z segmentu premium . W minionym roku we Wrocław Fashion Outlet przeprowadzono w sumie 23 nowe otwarcia, relokacje oraz remonty lokali najemców. W jedynym outlecie Dolnego Śląska pojawiły się m.in. nowe salony Lacoste i W.Kruk, marka Lindt, restauracja Pasiubus oraz pierwszy w Polsce salon Scotch&Soda. Swoje drzwi dla klientów otworzył także dwukrotnie większy salon Nike.

Wrocław Fashion Outlet: mimo mniejszej liczby niedziel handlowych, utrzymaliśmy odwiedzalność i sprzedaż na stabilnym poziomie

– Rozwijając nasze centrum kierujemy się zasadą synergii między potrzebami klientów i naszych partnerów biznesowych – mówi Aleksandra Perz, dyrektor Wrocław Fashion Outlet. – Co warte podkreślenia, mimo mniejszej liczby niedziel handlowych, utrzymaliśmy odwiedzalność i sprzedaż na stabilnym poziomie. To rezultat nie tylko zmian na mapie komercyjnej centrum i dbania o jego pozytywny odbiór przez klientów, lecz także bliskiej współpracy z najemcami. W swojej codziennej pracy wszyscy przedstawiciele sklepów korzystają z dedykowanej platformy on-line, umożliwiającej m.in. bieżącą analizę wyników. W minionym roku przeprowadzono liczne szkolenia dla pracowników salonów, odpowiadające tematyką zgłaszanym potrzebom. Podczas 2018 roku odbyły się warsztaty z visual merchandisingu, profesjonalnej obsługi klienta, zarządzania zespołem czy usługi tax free. Najemców Wrocław Fashion Outlet w osiąganiu celów sprzedażowych każdego dnia czynnie wspiera dedykowany i doświadczony zespół retail managerów.

Efekty wdrażanych zmian przekładają się na bardzo dobre wyniki najemców. W porównaniu z wcześniejszymi latami klienci Wrocław Fashion Outlet obecnie chętniej podejmują decyzje zakupowe. Wskaźnik konwersji centrum oraz kwota zakupów przypadająca na klienta sklepu w minionym roku wzrosły, w tym ostatni wskaźnik o 17 proc.

Rok 2019 czasem nowych inwestycji i otwarć

– W tym roku, aby w dalszym ciągu wzmacniać wyniki naszych najemców, wprowadzone zostaną kolejne zmiany sprzyjające rozwojowi centrum – konsekwentnie bazujące na przyjętej strategii. Już teraz trwają prace nad stworzeniem nowej przestrzeni z placem zabaw, które w dalszej kolejności zostaną poszerzone o rewitalizację części wspólnych. – dodaje dyrektor Aleksandra Perz. W nadchodzących miesiącach w jedynym outlecie modowym Dolnego Śląska powstaną nowe strefy wypoczynku, zmieni się wystrój wnętrz, wygląd witryn sklepowych i ich oznakowanie. W pierwszej połowie roku Wrocław Fashion Outlet zapowiada kolejne, otwarcia, m.in. włoskiej marki Trussardi oraz kolejnej restauracji. Planowane jest także wdrożenie innowacyjnego programu lojalnościowego odnoszącego już sukcesy w pozostałych centrach w portfolio VIA Outlets.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.