Pod koniec 2018 roku do oferty Galerii Północnej zlokalizowanej na warszawskiej Białołęce dołączyły dwie nowe marki gastronomiczne. Od grudnia klienci obiektu mogą delektować się oryginalnymi węgierskimi kołaczami dostępnymi w ramach dwóch stoisk Kołacze na okrągło oraz goframi, koktajlami i sokami, oferowanymi przez Owocowy Raj.
– Nowe punkty gastronomiczne to propozycja przede wszystkim dla osób szukających miejsca na szybką przekąskę podczas zakupów. Kołacze na okrągło to stoisko z węgierskimi przysmakami produkowanymi według tradycyjnej receptury. Pysznie smakują zarówno jako deser jak i oryginalna alternatywa pierwszego lub drugiego śniadania. Owocowy Raj to stoisko ze słodkimi przekąskami i zdrowymi napojami. Autorskie soki czy koktajle z pewnością przypadną do gustu naszym dorosłym klientom, dzieci ucieszą gofry i lody świderki. Jestem przekonana, że obydwa punkty doskonale uzupełnią obecną ofertę gastronomiczną Galerii Północnej – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

Kołacz na Okrągło to już międzynarodowa marka, która serwuje prawdziwe węgierskie kołacze pachnące słodkim aromatem gorącego ciasta drożdżowego, cynamonu i wanilii. Tradycyjne ciasto kominowe znane szerzej jako trdelnik czy kurtos, wyrabiane jest według oryginalnej receptury z wykorzystaniem wyłącznie naturalnych składników. Kołacze wypiekane są na miejscu na bukowych wałkach i serwowane z posypkami. Ofertę stoisk Kołacze na okrągło uzupełniają także wytrawne placki kołaczowe oraz zawijańce podawane z sosami. Stoiska zlokalizowane są przy głównych wejściach do Galerii Północnej od strony ul. Światowida i ul. Trakt Nadwiślański.
Owocowy Raj to słodki przystanek w zakupach, serwujący m.in. gofry według autorskiej receptury z różnymi dodatkami, amerykańskie lody świderki, świeżo wyciskane soki i koktajle według własnych receptur. Zdrowe przekąski pomagają utrzymać dobrą kondycje przez cały dzień i są doskonałą alternatywą dla szybkiego posiłku o każdej porze dnia. Stoisko Owocowy Raj znajduje się na parterze Galerii Północnej obok apteki i sklepu Super-Pharm.
Oferta gastronomiczna Galerii Północnej
Szeroka oferta gastronomiczna to, jak podkreśla zarząd obiektu, jeden z niewątpliwych atutów Galerii Północnej. Całkowita powierzchnia przeznaczona pod restauracje oraz kawiarnie to prawie 3 tys. mkw., większość z nich zlokalizowana jest w strefie food court na drugim piętrze obiektu. Część stoisk i lokali, przede wszystkim punkty oferujące słodkie przekąski takie jak Owocowy Raj czy Kołacze na okrągło, znajduje się też na innych poziomach galerii. Łącznie w Galerii Północnej dostępnych jest ponad dwadzieścia punktów gastronomicznych, zarówno znanych międzynarodowych marek, jak i mniejszych konceptów z kuchnią z całego świata. Klienci obiektu mogą więc wypić dobrą kawę od wczesnych godzin rannych, zjeść szybki lunch czy celebrować weekendowy obiad z rodziną. W ofercie Galerii Północnej jest m.in. Shizen Restaurant & Sushi Bar dla wielbicieli kuchni japońskiej, Makarun z daniami kuchni włoskiej i polskiej, popularne amerykańskie restauracje Pizza Hut, McDonald’s i KFC, Salad Story, jak i popularne kawiarnie Starbucks i Green Coffee Nero. W centrum powstała tez pierwsza na północy Warszawy restauracja Bierhalle. Delektowaniu posiłkiem w Galerii Północnej sprzyja komfortowo wyposażony food court ze strefą dla dzieci i bezpośrednim wyjściem na zielony dach. Wiosną i latem jest to chętnie wybierane miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu dla okolicznych mieszkańców. Popularności zaplecza gastronomicznego Galerii Północnej nie zagroziły nawet niehandlowe niedziele. Lokale gastronomiczne zapraszają klientów na późne śniadanie, lunch czy obiad przez siedem dni w tygodniu i cieszą się ogromnym zainteresowaniem klientów także w dni wolne od handlu.
O Galerii Północnej
Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV Euro AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Obiekt należy do GTC i zostanie zaprezentowany na stoisku firmy podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.