Marka Tous wchodzi do Galerii Młociny

Hiszpańska marka biżuteryjna wybrała powstający na Bielanach, obok stacji metra Młociny, kompleks handlowo-rozrywkowy na lokalizację nowego sklepu. Salon zajmie blisko 90 mkw. i znajdzie się na poziomie 0. W Galerii Młociny, która wynajęta jest już w ponad 90 proc., trwają ostatnie prace budowlane i wykończeniowe. Otwarcie zaplanowano na wiosnę tego roku.

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Hiszpańska marka biżuteryjna

– Tous to jedna z najpopularniejszych i najlepiej radzących sobie na polskim rynku marek adresowanych do kobiet. Jej sekret tkwi w niepodrabialnym stylu, umiejętności łączenia nowoczesnego wzornictwa ze szlachetnymi materiałami i różnorodnych kolekcjach, które sprawdzają się zarówno wieczorami jak i na co dzień. To dzięki kobietom, i nie tylko, temu tak trudno przejść obojętnie obok pięknych witryn ozdobionych charakterystycznym motywem misia. Nie mamy najmniejszych wątpliwości, że Tous zwabi do Galerii Młociny wielu kupujących – mówi  Marcin Szlufik, Senior Leasing Manager z Działu Wynajmu Centrów Handlowych Echo Investment.

Salon z szyldem hiszpańskiej marki z biżuteryjnymi arcydziełami wykonywanymi z wyjątkowych materiałów, jak diamenty, kamienie szlachetne i 18-karatowe żółte i różowe złoto będzie niezwykle cennym dodatkiem w ofercie sklepów z biżuterią i akcesoriami, które pojawią się w kompleksie budowanym przez Echo Investment. Deweloper i inwestor, odpowiedzialny jednocześnie za wynajem, potwierdził dotychczas obecność na Młocinach m.in. salonów Apart, W.Kruk, Briju, Bijou Brigitte czy Swiss.

Tous ma 620 salonów na świecie

Tous powstał blisko sto lat temu będzie świętować swoje stulecie – w niewielkim hiszpańskim mieście Manresa, niedaleko Barcelony. Od tamtej pory biżuteryjna marka, której symbolem jest charakterystyczny pluszowy miś, podbija świat. Na całym świecie Tous ma ponad 620 salonów, z czego nad Wisłą jest ich ponad 40.

W najnowszym, 43. salonie, który już wiosną otworzy się w Galerii Młociny oprócz luksusowej biżuterii będzie można kupić także torebki, galanterię skórzaną, zegarki, perfumy i akcesoria. Symboliczne przecięcie wstęgi sklepu na warszawskich Bielanach zbiegnie się z dziesiątą rocznicą debiutu marki w Polsce. Za rozwój marki w Polsce odpowiada związana ze szwajcarską grupą inwestycyjną Oriens Capital Management, firma Oriens Bijou.

– Galeria Młociny to doskonały wybór na lokalizację dla naszego najnowszego butiku. Dopisujemy się do listy najlepszych marek z segmentu biżuteryjnego, zegarków i akcesoriów, a w szerszym kontekście także mody, które już wiosną zaproszą na zakupy na Bielany – komentuje Agnieszka Jasikowska , Dyrektor Generalny Oriens Bijou.

Nowoczesny lokal urządzony zostanie zgodnie z najnowszymi wytycznymi dotyczącymi aranżacji. Charakteryzować będzie go kobiecość i lekkość. W eleganckim i prostym wnętrzu, w którym dominuje delikatna szarość, pudrowy róż i biel, każdy klient ma czuć się wyjątkowo. O kameralną atmosferę zadba odpowiednie oświetlenie, a o wygodę w przeglądaniu asortymentu pokaźna liczba przeszklonych gablot i lad jubilerskich.

Inwestorami Galerii Młociny są EPP i Echo Investment

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny połączy 220 ulubionych sklepów i punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie i pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu koncept w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, z bezpośrednim dostępem do metra, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Pierwsza będzie zarządzać nowo otwartym kompleksem. Druga odpowiada całościowo za proces deweloperski i najem.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn