Aldi usprawnia system parkingowy w sklepach w całej Polsce

Sklep Aldi

Sieć Aldi ujednolica system parkingowy w sklepach w całej Polsce. Od końca stycznia parkingi sieci obsługiwane będą tylko przez dwóch niezależnych operatorów i wszędzie obowiązywać będą te same zasady korzystania z miejsc postojowych. W ten sposób sieć wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, podnosząc komfort robienia zakupów. Wprowadzone zasady dotyczą jedynie płatnych parkingów Aldi, które obecnie funkcjonują na terenie 38 sklepów w Polsce.

Sieć wprowadzała system parkingowy do swoich sklepów na przełomie 2017 i 2018 roku, współpracując w tym zakresie z kilkoma różnymi firmami, z których każda miała własne zasady funkcjonowania parkingu.

– W trosce o jakość obsługi naszych klientów postanowiliśmy ujednolicić system tak, aby w każdym sklepie, niezależnie od dzielnicy, a nawet miasta obowiązywały te same zasady. Dzięki temu klienci łatwo przyzwyczają się do sposobu funkcjonowania parkingów i nie będą musieli za każdym razem szczegółowo analizować obowiązującego regulaminu  – mówi Agata Biernacka z Biura Prasowego Aldi. Zdecydowaliśmy się na współpracę z dwoma operatorami w zakresie obsługi parkingów – firmą Apcoa na północy kraju, a także w rejonie Dolnego Śląska i województwa opolskiego oraz TD System w rejonie Małopolski i Śląska- dodaje Agata Biernacka.

W każdym sklepie Aldi objętym systemem parkingowym, pierwsza godzina postoju jest bezpłatna, konieczne jest jednak wcześniejsze pobranie biletu z parkometru oraz umieszczenie go za przednią szybą w widocznym z zewnątrz miejscu. Jak wskazują wewnętrzne analizy sieci jest to optymalny czas potrzebny na zrobienie zakupów. Każda kolejna godzina podlega opłacie w wysokości 4 zł. W pierwszym okresie obowiązywania nowych zasad, w przypadku ich naruszenia, obie firmy obsługujące parkingi Aldi będą jedynie wydawały upomnienia, bez naliczania dodatkowych opłat.

Aldi ujednolica system parkingowy

Ujednolicenie systemów parkingowych wsparte jest stałą kampanią informacyjną w postaci tablic instruujących o zasadach obowiązujących na parkingu, które znajdują się przy wjeździe, na słupach latarni oraz przy miejscach parkingowych.

Dodatkowo, przy wejściu do sklepów umieszczony jest parkometr wraz z tablicą z regulaminem i cennikiem. Na drzwiach wejściowych sklepów Aldi znajdują się plakaty z informacją o konieczności pobrania biletu. Sieć zadbała także o komunikaty wewnątrz sklepów – przy kasach pojawią się ulotki informacyjne.

Celem działania parkingów przysklepowych jest zapewnienie klientom miejsc parkingowych na czas robienia zakupów. Klienci Aldi niejednokrotnie mierzyli się z sytuacją, w której miejsca parkingowe przeznaczone dla nich, zajmowane były przez osoby wykorzystujące parkingi sklepów do celów prywatnych, np. jako całodzienne miejsca postojowe.

Aldi to niemiecka sieć dyskontów, która posiada 132 sklepy w Polsce, głównie na zachodzie oraz południu kraju. Firma zatrudnia w Polsce ponad 2 tys. pracowników.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.