Go Sport planuje poszerzenie kanałów sprzedaży. Wkrótce nowa aplikacja mobilna

Sklep Go Sport

Go Sport – jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce – zamierza rozszerzyć działania influencer relations i pracuje także nad wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej marki. Marka uruchomiła własny sklep internetowy w Polsce dokładnie rok temu.

W pierwszym kwartale roku marka wdroży również dodatkowe rozwiązania technologiczne poszerzające kanały sprzedaży poprzez aplikację mobilną. Działania zaplanowane na 2019 rok poza bieżącymi kampaniami, to także obchody 20 lat Go Sport w Polsce. Z okazji okrągłej rocznicy planowane są dodatkowe aktywacje wizerunkowe.

W styczniu br. firma Go Sport Polska rozstrzygnęła przetarg na kompleksową obsługę tych działań. Konkurs ofert wygrało Big Picture, firma doradcza, która zajmie się m.in. wsparciem działań influencer relations, a także wdrażaniem nowej platformy komunikacyjnej. Wybór nowej agencji to kolejna ze zmian wprowadzanych przez markę.

32 sklepy w Polsce

Go Sport Polska to sieć 32 sklepów stacjonarnych zlokalizowanych głównie w centrach handlowych. Go Sport to jeden z największych graczy „one-stop shop” w Polsce, z asortymentem sportowym w niemal wszystkich popularnych kategoriach związanych z aktywnością fizyczną. Oferuje produkty dla wszystkich niezależnie od wieku, płci i stopnia zaawansowania umiejętności w danej dziedzinie.

Francuska grupa kapitałowa Go Sport to ponad 500 sklepów sportowych, zlokalizowanych w pięciu krajach (Francja, Belgia, Polska, Arabia Saudyjska oraz Zjednoczone Emiraty Arabskie). Go Sport oferuje odzież, obuwie oraz sprzęt sportowy spośród niemal wszystkich dyscyplin. Oferta sieci jest połączeniem marek międzynarodowych z markami własnymi tj. Athlitech, Wanabee, Soft oraz Up 2 Glide. Ponadto Go Sport współpracuje m.in. z Nike, Adidas, Reebok, New Balance, The North Face, Uvex, Atomic, Quicksilver, Under Armour, Salomon.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.