Jysk realizuje zapowiedzianą ekspansję w Polsce

Grupa Jysk realizuje zapowiedziany plan otwarcia przynajmniej 13 nowych sklepów w Polsce w 2019 roku. Pierwsze z nich powstają w Krakowie i Warszawie. – Naszą ambicją jest bycie największą i najbardziej popularną siecią handlową w naszej branży w Polsce – mówi Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska.

Jysk to jedna z najszybciej rozwijających się sieci handlowych na świecie sprzedających artykuły wyposażenia sypialni i mieszkania. Zgodnie z zapowiedziami sieć sprzedaży duńskiej marki w Polsce regularnie się powiększa. 24 stycznia br. marka Jysk umocniła swoją pozycje w Krakowie. Przy ulicy Czerwone Maki otwarty został kolejny punkt tej sieci w stolicy Małopolski. Już niebawem, bo 7 lutego nowy salon Jysk pojawi się przy ul. Elektronowej w Warszawie.

Wszystko dla domu

Jysk jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Jej założycielem jest Lars Larsen, który w 1979 roku otworzył swój pierwszy sklep w duńskim mieście Arhus. Do Grupy Jysk  należą Jysk  Noric, Jysk  Franchise and Danisches Bettenlager.

Gupa Jysk obejmuje obecnie 2,668 tys. sklepów. Roczny obrót w roku finansowym 2017/2018 wyniósł 3,57 miliardów €. Sieć zatrudnia ok. 23 tys. pracowników w 50 krajach na całym świecie. Chociaż Jysk  jest dziś firmą globalną, firma zarządzana jest w oparciu o skandynawskie korzenie.

W Polsce Jysk istnieje od 2000 roku. Siedziba Jysk Polska znajduje się w Gdańsku. Sieć dynamicznie się rozwija, każdego roku otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. Sieć obecna jest w 160 miastach w 218 lokalizacjach. W Radomsku znajduje się Centrum Dystrybucyjne, które obsługuje prawie 50 krajów. Firma prowadzi też sprzedaż on-line. W Polsce Jysk  zatrudnia ponad 2,3 tys. osób.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn