Carrefour wprowadza nowy koncept handlowy 

Carrefour

Carrefour Polska podejmuje kolejne działania związane z testowaniem nowych konceptów handlowych. W wybranych sklepach sieci pojawi się specjalna strefa z ekologicznymi produktami dla dzieci.

Aby ułatwić rodzicom wybór spośród szerokiej gamy produktów, w wybranych sklepach sieci powstały strefy „Małego Farmera”, które stały się częścią „Zdrowej Półki”. Celem konceptu jest zebranie w jednym miejscu sklepu wszystkich zdrowych produktów przeznaczonych specjalnie dla dzieci. Większość asortymentu stanowią produkty ekologiczne, jednak znaleźć tam można także produkty dla diabetyków oraz produkty bezglutenowe. W ofercie jest ponad 60 artykułów między innymi przekąski, słodycze, kaszki i desery, ale także makaron czy oliwa. Obecnie strefa znajduje się w kilku sklepach Carrefour, m.in. w centrum handlowym Arkadia, Reduta, Targówek oraz w Galerii Wileńskiej w Warszawie, a także w wybranych sklepach w Krakowie, Gdańsku i Toruniu. Sieć planuje dalsze wdrożenie projektu w kolejnych sklepach m.in. we Wrocławiu oraz dalszy rozwój oferty dla dzieci.

Nowy format Carrefour

Koncept „Zdrowej Półki” to jeden z 6 tzw. actów ogłoszonych przez Carrefour w ramach programu konkretnych działań Act for Food. Klienci znajdą na niej produkty dietetyczne i dla diabetyków, żywność bogatą w składniki odżywcze, bio, bez laktozy, bez glutenu oraz produkty dla wegan i wegetarian. Już teraz dostępnych jest 1,5 tys. takich produktów. Sieć pragnie też m.in. rozszerzać ofertę produktów Carrefour BIO oraz produktów wegańskich. Ponadto, podejmuje intensywne działania na rzecz wsparcia polskiego rolnictwa m.in. poprzez m.in. podpisywanie kontraktów farmerskich z polskimi dostawcami świeżych warzyw i owoców z lokalnych upraw.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce prawie 900 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour jest silną multiformatową siecią, która posiada 12 tys. sklepów w ponad 30 krajach. Carrefour obsługuje 105 milionów klientów na całym świecie i wygenerował w 2017 roku sprzedaż w wysokości 88,24 miliarda euro. Grupa liczy ponad 380 tys. pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim produkty spożywcze wysokiej jakości, dostępne wszędzie i w atrakcyjnej cenie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.