Subway rozbudowuje sieć. Przybędzie lokali franczyzowych

Subway

Amerykańska marka barów kanapkowych Subway rozwija sieć w oparciu o system franczyzowy. W pierwszej połowie 2019 r. zaplanowano otwarcie 11 punktów handlowych.

Ekspansja Subwaya w dużej mierze jest oparta na współpracy z ogólnopolską siecią stacji Lotos. Okazuje się, że Lotos ma najwięcej restauracji Subway w Polsce i jak podkreślają właściciel sieci ta współpraca konsekwentnie się rozszerza. Obecnie Lotos zarządza 24 restauracjami tej sieci i jest największym franczyzobiorcą Subwaya w Polsce. W pierwszej połowie 2019 r. zaplanowano otwarcie 11 kolejnych punktów.

Przypomnijmy, w latach 2015-2018 r. Lotos otworzył na własnych stacjach paliwowych już 24 restauracje. Blisko połowa z nich powstała przy autostradach i drogach ekspresowych. Bary sandwiczowe są obecne przy autostradzie A1, A2, A4, a także przy drodze S8. Tylko w ubiegłym roku otwarto 7 punktów  – w Radomiu, Krakowie, Warszawie, Katowicach, Sandomierzu, Rawiczu i Mławie. Poza tym z oferty baru można skorzystać na stacjach w Rumi, Poznaniu, Łodzi, Gdańsku, Radzyminie.

130 lokali Subway w Polsce i ponad 44.5 tys. na świecie

W pierwszej połowie 2019 r. zaplanowano otwarcia kolejnych 11 punktów restauracji. W lutym w Ostrołęce, Giżycku oraz Stalowej Woli. W marcu – przy drodze S7 i w Gdańsku, w kwietniu w Pruszczu Gdańskim, Wrocławiu i przy autostradzie A4, a w maju przy drodze S3 , przy autostradzie A6 z Polski do Niemiec oraz w Pruszkowie.

Poza tymi punktami Subway rozwija się także w centrach handlowych i lokalizacjach przyulicznych. W centrach handlowych wybiera lokalizacje w strefie food court. Lokale wówczas mają ok. 40-50 mkw. powierzchni.

Subway to amerykańska sieć tzw. restauracji szybkiej obsługi. Obecnie to największa na świecie sieć pod względem liczby lokali, globalnie posiada ponad 44,5 tys. restauracji w 110 państwach, z czego w Polsce działa około 130 restauracji.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn