Quiosque konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. W planach 20 otwarć

Marka Quiosque jest obecna na polskim rynku od ponad 25 lat i konsekwentnie rozwija sieć sprzedaży. Na mapie sklepów Quiosque pojawił się nowy, franczyzowy salon w Wolsztynie.

W nowym roku marka planuje dalszą ekspansję i otwarcie około 20 sklepów. Celuje przede wszystkim w mniejsze miasta liczące przynajmniej 25 tys. mieszkańców. Nowo otwarty salon w Wolsztynie wpisuje się w tę strategię. Sklep zlokalizowany przy ulicy ul. Roberta Kocha 11 ma 127 mkw. powierzchni.

Przyjazne wnętrze

Salony Quiosque to miejsca, w których dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich przyjemna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.

Quiosque nieustannie analizuje i odpowiada na potrzeby swoich klientek. Oferta marki jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które chcą czuć się elegancko i swobodnie w ciągu dnia – w pracy czy poza nią. To właśnie dlatego kolekcje łączą ponadczasową elegancję z nowoczesnymi elementami. Dzięki temu ubrania i dodatki sprawdzają się zarówno podczas oficjalnych uroczystości jak i rodzinnych spotkań, czy weekendowego wypoczynku. W swojej ofercie firma proponuje odzież  w rozmiarach od 36 do 48, realizując myśl przyświecającą marce „jesteśmy różne – jesteśmy piękne”.

Marka zaprasza do współpracy potencjalnych franczyzobiorców. Aby współpracować z  Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 mkw., w mieście powyżej 25 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 tys. zł netto na 1 mkw.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn