Lidl inwestuje w nowe sklepy w stolicy

Lidl

31 stycznia przy ul. Zygmunta Vogla otwarty został trzydziesty trzeci sklep sieci Lidl Polska w Warszawie. Nowy sklep sieci w stolicy ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1,3 tys. mkw.

– W myśl hasła „Więcej na radość z życia” produkty oferujemy w atrakcyjnych, niskich cenach, podkreślając tym samym, jak pełniej cieszyć się życiem każdego dnia dzięki oszczędności czasu oraz pieniędzy. Kupujący zawsze mogą znaleźć w sklepach Lidl różnorodne artykuły i promocje. Zapraszamy wszystkich klientów do korzystania z naszej oferty w nowo otwartej placówce w Warszawie – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.

W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach.

Ponad 630 sklepów Lidl w Polsce, 30 w Warszawie

Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży wynoszącą ponad 1,3 tys. mkw. W obiekcie zostało zatrudnionych 25 osób. Zmotoryzowani klienci będą mogli korzystać ze 117 miejsc parkingowych.

W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl, m.in.: „Chrupiące z Pieca”, „Pikok”,„Rzeźnik”, produkty BIO czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”. Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.: instalację ogrzewania wykonaną w oparciu o gruntowe pompy ciepła, odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych, energooszczędne oświetlenie LED.

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 30 krajach istnieje około 10,5 tys. sklepów tej marki, a w Polsce ponad 630.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl