Galeria Północna wzmacnia ofertę dla kobiet

Galeria Północna

Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej. Nowa marka dostępna w sklepie Kocca to nie jedyny noworoczny prezent dla klientek Galerii Północnej. Już 13 lutego na Białołęce otwarty zostanie także pierwszy sklep Mango o powierzchni 433 mkw.

Butik Kocca w Galerii Północnej jest pierwszym punktem na północy Warszawy i piątym punktem w stolicy, w którym dostępne są ubrania marki Kossmann. Na pierwszym piętrze obok salonu x-kom panie znajdą szeroki wybór stylizacji do biura, na spotkania biznesowe czy oficjalne wyjścia. Jak mówi Iwona Kossmann, pomysłodawczyni i założycielka marki, odzież powstała w odpowiedzi na potrzeby kobiet biznesu, które szukają efektownych i wygodnych ubrań do biura. Wielu znanych i cenionych producentów posiada w swoich sklepach jedynie kolekcje dla panów. Iwona Kossmann uzupełniła rynkową niszę i stworzyła pierwszą markę w Polsce, która posiada ofertę skierowaną do aktywnych, przedsiębiorczych kobiet.

Już niebawem, bo 13 lutego oferta Galerii Północnej powiększy się o sklep sieci Mango. Oferta hiszpańskiej marki dostępna będzie na powierzchni ponad 430 mkw.

Ponad 200 sklepów

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza nowoczesna galeria handlowa oddana do użytku w stolicy
od ponad dekady. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida 17. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum nastąpiło 14 września 2017 roku. 

Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt spełnia również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza międzynarodowa certyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje ofertę handlową, rozrywkową i usługową niedostępną dotychczas w północno-wschodniej części Warszawy. Do dyspozycji gości jest ponad 200 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino Cinema City, Sala Zabaw Fikołki, klub fitness Calypso oraz 2 tys. miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, Forever 21, TK Maxx, H&M, Martes Sport, RTV EURO AGD, Media Expert, CCC, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. 

Portfolio GTC

Grupa GTC jest wiodącym deweloperem i inwestorem w sektorze nieruchomości, koncentrującym swoje działania na rynku polskim oraz trzech stolicach Europy Środkowo-Wschodniej. Od powstania w 1994 r. Grupa zrealizowała 68 najwyższej jakości, nowoczesne, obiekty biurowe i handlowe z łączną powierzchnią całkowitą wynoszącą ponad 1,2 miliona m kw. w całej Europie Środkowo-Wschodniej. 

Obecnie GTC jest właścicielem i zarządcą 43 budynków komercyjnych oferujących ponad 703 tys. mkw. powierzchni biurowej i handlowej swoim klientom w Polsce, Budapeszcie, Bukareszcie, Belgradzie, Zagrzebiu i Sofii. Ponadto Grupa realizuje ponad 425 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej w stolicach Europy Środkowo-Wschodniej, z których blisko 103 tys. jest w trakcie budowy. Akcje GTC S.A. notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, w indeksie mWIG40 oraz na Giełdzie Papierów Wartościowych w Johannesburgu. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.