Kaufland nie zwalnia tempa. We Wrocławiu rusza kolejny sklep

kaufland-wroclaw

Już 31 stycznia br. otwarty zostanie nowy Kaufland we Wrocławiu. Sklep położony jest w dzielnicy Karłowice na skrzyżowaniu ul. Długosza i Czajkowskiego.

Nowy Kaufland w dzielnicy Karłowice będzie już 209 obiektem tej sieci w Polsce. Powierzchnia sprzedażowa marketu wynosi ok. 2,8 tys. mkw.

– Sieć Kaufland dynamicznie rozwija się w Polsce. Posiadamy już 208 sklepów i planujemy kolejne inwestycje. Budując market w danej lokalizacji, ważne są dla nas nie tylko cele biznesowe, lecz także potrzeby lokalnej społeczności. Zależy nam na tym, aby tworzyć sklepy atrakcyjne, w których klienci zrobią zakupy na dobry tydzień – mówi Ewelina Jarosińska, członek zarządu i szef Departamentu Obszary Centralne w Kaufland Polska.

Szeroka oferta i usługi dodatkowe

Sklep będzie wyróżniał się szeroką i zróżnicowaną ofertą. Klienci znajdą w nim kilkanaście tysięcy produktów, w tym artykuły świeże – owoce i warzywa, pieczywo prosto z pieca, kurczaka z grilla oraz mięso, sery i wędliny dostępne zarówno przy ladzie, jak i w części samoobsługowej. To wszystko uzupełni szeroka oferta artykułów przemysłowych, m.in. tekstyliów, kosmetyków, artykułów dziecięcych, AGD oraz RTV.

W sklepie klienci będą mogli bezpłatnie korzystać z Wi-Fi. Poruszanie się po obiekcie ułatwi  intuicyjny system prowadzenia klienta oparty na identyfikacji kolorystycznej i graficznej spójny z oznaczeniami stosowanymi w gazetkach reklamowych sieci. Po raz pierwszy w markecie we Wrocławiu pojawi się też koncept szybkich codziennych zakupów zlokalizowany tuż przy wejściu oraz kawomat Kaufland.

Z kolei wszyscy, którzy zdecydują się na przyjazd samochodem, mogą skorzystać z przestronnego parkingu o podwyższonym standardzie, obejmującego także miejsca postojowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych oraz dla rodzin z dziećmi.

Globalna sieć sprzedaży

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. Należy do dużych przedsiębiorstw handlowych Europy z branży nowoczesnych sklepów wielkopowierzchniowych. W całej Europie Kaufland posiada około 1200 sklepów i zatrudnia niemal 150 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 208 marketów i zatrudnia ok. 15 000 pracowników.

Asortyment sieci Kaufland liczy minimum 15 000 produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland należy do czołowych przedsiębiorstw handlu detalicznego w Europie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl