X-5: klienci oczekują czegoś nowego, czego jeszcze nie było

Projekty licencyjne wspierają zarządców obiektów handlowych, pomagają się wyróżnić oraz przyciągnąć do galerii nowych klientów. Swoją najnowszą ofertę eventową dla centrów handlowych prezentuje agencja X5 Productions – wystawca wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019.

– Czekamy na coś nowego, czego w Polsce nie było, coś innego… często słyszymy takie słowa podczas rozmów z klientami. Oczywiście, jako agencja marketingowa lubimy wyzwania, dlatego dołączyliśmy do naszego portfolio kilka kolejnych projektów. Jednocześnie rekomendujemy korzystanie z naszej stałej oferty licencyjnej, ponieważ to hity, które – nawet jeśli powtarzane są w tym samym mieście – i tak gromadzą rzesze fanów – mówi dla Retailnet Magdalena Foulkes, Dyrektor Zarządzająca X5 Productions.

X5 Productions: nowa oferta eventów dla centrów handlowych

Na liście nowych licencji Agencji X5 Productions można znaleźć m.in. takie eventy jak: Miki i raźni rajdowcy, Barbie: You Can Be Anything, Shimmer&Shine, Treflinki, Blaze i Mega Maszyny czy Bing – światowy hit w grupie docelowej 2–5 lat.

– W Polsce Binga dopiero poznajemy, ale widząc jego szybką ekspansję i fakt, że odcinki w językupolskim mają milionowe odsłony, wierzymy, że zapewni zarządcom centrów bardzo dobrą odwiedzalność. Podczas eventów z Bingiem zapraszamy do zielonego parku pełnego zabawy, niespodzianek i nauki nowych rzeczy, w którym można też zrelaksować się z dziećmi wśród dźwięków ptaków – rekomendują eksperci z X5 Production.

x5
x5

– Oczywiście większość z wymienionych projektów można modyfikować pod względem ilości atrakcji i wielkości scenografii, a co najważniejsze, wzbogacić o działania prosale. Wiemy, że to szczególnie ważne dla naszych klientów, którzy akcje licencyjne realizują w ramach różnych projektów kalendarza marketingowego, często wykorzystując je jako wzmocnienie aktywizacji sprzedaży – podkreśla Magdalena Foulkes.

– To dobry początek roku – nasz harmonogram realizacji akcji eventowych na pierwsze półrocze jest już mocno zapełniony, a ciągle kontraktujemy nowe. To potwierdzenie, że licencje na stałe zagościły w kalendarzu marketingowym galerii handlowych – podkreśla Dyrektor Zarządzająca X5 Productions.

X5 Productions to lider obsługi licencji międzynarodowych. W portfolio X5 znajdują się m.in. Masza i Niedźwiedź, Świnka Peppa, Psi Patrol, Hello Kitty, Dora i Diego, Żółwie Ninja, SpongeBob, Sąsiedzi, Strażak Sam, Bob Budowniczy, Paddington, Pidżamersi. Z ekspertami z agencji X-5 Productions będzie można spotkać się podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 .

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.