SCF 2019: Silesia Outlet kompletuje najemców

scf-2019-exhibition-awards-partner-silesia-outlet

Trwa proces komercjalizacji centrum wyprzedażowego Silesia Outlet powstającego na Górnym Śląsku.

Regatta, jedna z najpopularniejszych brytyjskich marek z ofertą odzieży outdoorowej, właśnie dołączyła do grona najemców Silesia Outlet. W salonie o powierzchni 380 mkw. znajdzie się bogata gama odzieży, obuwia i akcesoriów turystycznych na każdą pogodę. Obecnie marka dostępna jest w ponad 70 krajach świata.

– Założeniem Silesia Outlet jest zaoferowanie jego klientom renomowanych produktów najwyższej jakości, spełniających wysokie wymagania konsumentów. Marka Regatta doskonale wpisuje się w tą koncepcję. Otwarcie obiektu planujemy wiosną i już wtedy odwiedzjący nas klienci będą mogli kupić produkty tego i innych popularnych brandów o co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych sklepach – mówi Mirosław Januszko, członek zarządu firmy 6B47 Poland.

– Szeroka oferta Regatty to przede wszystkim odzież, obuwie i akcesoria dla dzieci oraz dorosłych. Kontynuując swój rozwój i podejmując się kolejnych wyzwań, uzupełni ofertę Silesia Outlet o doskonałą jakość i atrakcyjne ceny – dodaje Łukasz Mielczarek, Visual Merchendiser Manager for CEE, Regatta.

Oferta handlowa w Silesia Outlet

Regatta to kolejna znana firma, która zdecydowała się otworzyć swój salon w Silesia Outlet. W nowym centrum wyprzedażowym otwarte zostaną salony marek niemal wszystkich branż: mody, obuwia, sportu i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ofertę uzupełniać będą kafejki i restauracje. Wśród najemców znajdą się m. in. Guess, Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Vistula i Wólczanka, Lee Cooper, Wrangler, Pepe Jeans, Umbro, Unisono, Ecco, Kazar, Venezia, Wittchen, Apart, Gatta, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, 4F, Martes Sport, Kubenz, Bruno Zinger, Symbiosis, Molton, Lavard, Cross Jeans, Only, Lancerto, Vestus, Trespass, Volcano, Brand Collection, Diverse, Bagatelle. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24 i Paris Optique.

Silesia Outlet ma być docelowo największym centrum wyprzedażowym na Śląsku, zajmującym 20 tys. mkw. powierzchni handlowej, z łącznie 120 salonami marek lokalnych i międzynarodowych fazy I i II. W pierwszej fazie projektu, w pierwszym kwartale tego roku, otwartych zostanie ponad 60 salonów na 12 tys. mkw. powierzchni handlowej. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Centrum Handlowe Auchan Gliwice i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, jeden z wiodących deweloperów w krajach niemieckojęzycznych. Za wynajem obiektu do czasu jego otwarcia oraz zarządzanie budową odpowiedzialna jest firma BOIG The Blue Ocean Investment Group. Zarządzanie obiektem po otwarciu obejmie Neinver, lider rynku centrów wyprzedażowych w Polsce i Hiszpanii.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.