Save the Duck – włoska marka w portfolio GPoland

Agencja GPoland powiększyła swoje portfolio o kolejną markę odzieżową – Save the Duck. GPoland będzie odpowiadać za rozwój włoskiej marki w Polsce poprzez sklepy multibrandowe oraz online.

Firma Forest Clothing Company została założona w 1914 r przez Foresto Bargi. Zaczęło się od szycia marynarek i prac laboratoryjnych nad wodoodporną tkaniną. Dziś biznesem zarządza Nicolasa Bargi, praprawnuk założyciela. W 2012 roku stworzył on markę Save the Duck oferującą klientom nową generację kurtek produkowanych z poszanowaniem praw zwierząt oraz chroniących środowisko.

Logo marki przedstawia beztroską kaczkę, która wesoło pogwizduje i taki właśnie jest styl Save the Duck – luźny, pełen kolorów, ponadczasowy. Wszystkie modele są komfortowe i efektowne zarazem. Filozofia marki brzmi – „Idealne dla ciała, idealne dla umysłu.”

Dziś Save the Duck jest renomowaną marką rozwijającą się na rynku międzynarodowym, której filozofię doceniły światowe gwiazdy m.in. Alessandra Ambrosio, Ben Affleck, Jennifer Garner, Megan Fox, Penelope Cruz, Jessica Alba i wiele innych. Produkty marki są sprzedawane poprzez salony stacjonarne, jaki sklepy internetowe.

Produkty tej marki są w 100 proc. animal free. Kaczy puch został zastąpiony najnowocześniejszą technologią Plumtech, która jest cieplejsza, bardziej oddychająca i lżejsza. Plumtech jest wypełnieniem stworzonym z włókien poliestrowych pochodzących wyłącznie z recyklingu. Tworzywo pozyskuje się z plastikowych butelek oznaczonych certyfikatem „Blue Sign”.

Ponad 70 brandów w ofercie GPoland

GPoland jest jedną z pierwszych agencji fashion, która stworzyła swój unikatowy model biznesowy. Jest wyłącznym przedstawicielem marek modowych z sektora premium w Polsce. GPoland w swojej ofercie posiada już ponad 70 brandów, w tym m.in: Emporio Armani, Liu Jo, Patrizia Pepe, Pinko, Furla, Calvin Klein, Ralph Lauren, Tom Tailor i wiele innych.

Grupa GPoland działa na rynku modowym od 1993 roku. Głównym celem firmy jest wprowadzanie na polski rynek doskonałej, markowej odzieży i dodatków znanych domów mody. Liczba reprezentowanych firm oraz stałych klientów stale rośnie, a kolejnym etapem GPoland jest stworzenie nowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.