Thai Wok: rok 2019 jest dla nas istotny pod kątem rozwoju

Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor ds. Operacyjnych, Prokurent, Thai Wok

Na pierwszym miejscu stawiamy rozwój, więc liczba lokali na koniec roku może osiągnąć liczbę 25. Na debiut może liczyć na pewno Kraków. Następne lokalizacje podamy niebawem – trwają negocjacje handlowe w Warszawie i Gdańsku – mówi w wywiadzie dla Retailnet.pl Bartosz Brusikiewicz, Dyrektor ds. Operacyjnych, Prokurent, Thai Wok.

Retailnet.pl: – Czy Pana zdaniem dostępna jest wystarczająca powierzchnia pod nowe lokale? Jak ocenia Pan rynek pod kątem rozwoju sieci Thai Wok?

Bartosz Brusikiewicz: – Uważam, że polski rynek idzie wraz ze światowymi trendami i cały czas się rozwija co daje nam, jako firmie, duże pole do manewru. Praktycznie każde centrum handlowe w Polsce zlokalizowane jest w kluczowych miejscach dla danej topografii, przez co skala odwiedzin jest odpowiednio wyższa i daje większe możliwości zaistnienia na rynku. Dla nas – przedstawicieli kuchni tajskiej jest to istotne, z uwagi na fakt że z roku na rok przybywa pasjonatów orientalnych smaków, którzy chcą spróbować czegoś nowego. Rok 2019 jest dla nas istotny pod kątem rozwoju i powstawania nowych placówek – chcemy, aby nasza sieć rozszerzyła się o takie miasta jak Kraków i Katowice, ale nie pominiemy rozwoju miast, w których już jesteśmy – np. Warszawa czy Trójmiasto. Ciągle szukamy nowych miejsc – w obecnym czasie nie jest to proste, z racji tego, że dobór miejsca jest uzależniony od wielu istotnych dla nas czynników.

Rynek jest mocno nasycony innymi markami gastronomicznymi, czym więc Wy wyróżniacie się na tle konkurencji? Co robicie, żeby przyciągnąć klientów do siebie?

– Thai Wok to smaki orientalne, których nie znajdziemy w żadnej branży marce gastronomicznej. Potrawy przyrządzane są przez kucharzy z różnych części świata co dodaje autentyczności, ale też podkreśla wyrazistość potraw. Warto dodać, że pracujemy na składnikach premium, które są wysokiej jakości, sprowadzanych ze wszystkich stron świata, oraz dbamy o najmniejsze detale, które pozwalają się przenieść w podróż do Tajlandii, ale i nie tylko. Aby utrzymać wysoką jakość składników otworzyliśmy nową część firmy – kuchnię centralną, gdzie przygotowywane jest wiele produktów, wykorzystywanych potem bezpośrednio w restauracjach. Daje nam to pewność, iż produkty są świeże i mają ten sam smak wszędzie. Niebawem wiele nowości – na chwilę obecną możemy pochwalić się nowym daniem jakim jest pad udon – w planach mamy również wprowadzenie do naszego menu, pozycji z kuchni japońskiej, ale szczegółów na razie nie zdradzamy. Warto obserwować nas na portalu społecznościowym.

Gdzie w najbliższym czasie zadebiutują restauracje Thai Wok? Jaki jest plan na 2019 rok?

– Na pierwszym miejscu stawiamy rozwój, więc liczba lokali na koniec roku może osiągnąć liczbę 25. Na debiut może liczyć na pewno Kraków. Następne lokalizacje podamy niebawem – trwają negocjacje handlowe w Warszawie i Gdańsku. Mocno stawiamy na ludzi i wprowadzenie udoskonaleń na naszych restauracjach, przez co będziemy mogli zobaczyć Thai Wok w nowych odsłonach – zaserwujemy Państwu nowości w naszym menu, ale na tym nie kończymy. Zaskoczymy naszych klientów również nowym wymiarem deserów oraz pozostałych dań przyrządzanych na woku.

Po jakim czasie inwestycja staje się rentowna?

– Trudno jest określić dokładny czas. Wiadomo, że dla nas jako firmy najlepiej by było, gdyby data była jak najszybsza, ale życie pokazuje, że często jest różnie. Mamy obecnie takie czasy, gdzie to my musimy dostosować standardy pod naszych klientów. Często dopiero po otwarciu restauracji są widoczne rzeczy, które trzeba zmienić i wiąże się to z dodatkowymi kosztami. Obecnie mamy duży zespół profesjonalistów, którzy czuwają nad wszystkimi detalami, więc praca nad otwarciem nowego lokalu wygląda inaczej niż np. kilka lat temu. Mieliśmy również przypadek, że zakładaliśmy zupełnie inne wyniki, a rzeczywistość nas mile zaskoczyła. Wszystko zależy od miejsca, pracowników i klientów, ale uczymy się na błędach i każde otwarcie jest coraz lepsze.

Rozmawiała: Ewelina Nawrot

Więcej o rozwoju sieci Thai Wok w lutowym wydaniu Shopping Center Forum Magazine

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn