Najemcy inwestują w salony w MMG Centers Kutno

– Od momentu przejęcia galerii w Kutnie słuchamy sugestii klientów i staramy się dopasować ofertę centrum do ich oczekiwań. Cieszymy się, że dobre wyniki naszego obiektu przekładają się na rozwój współpracy z najemcami. W grudniu otworzyliśmy Biedronkę, teraz salon CCC zostanie powiększony trzykrotnie, a to dopiero początek pozytywnych zmian zaplanowanych na ten rok – mówi Michał Masztakowski, Dyrektor ds. rozwoju w Master Management Group.

Wszystkie projekty MMG zostaną zaprezentowane podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards

Trzy razy większe CCC w MMG Centers Kutno

O ponad 850 mkw. powiększy swój salon w MMG Centers Kutno firma CCC, europejski lider branży obuwniczej. Sklep o łącznej powierzchni 1,3 tys. mkw., zostanie oddany do dyspozycji klientów w nowej lokalizacji, w pierwszym kwartale tego roku.

– Klienci MMG Centers Kutno zrobią zakupy w powiększonym salonie CCC. Zdecydowaliśmy się na powiększenie salonu z 443 mkw. do 1,3 tys. mkw. Taka zmiana umożliwi zaprezentowanie szerszego asortymentu i większego wyboru produktów, a także da więcej możliwości aranżacji przestrzeni. W ofercie salonu CCC są produkty marek własnych Lasocki, Clara Barson, czy Sprandi, jak i popularne marki obce  Ponadto w salonie znajdzie się miejsce na nowy asortyment, m.in. walizki, czapki, szaliki – mówi Karol Semik, Dyrektor Ekspansji CCC. – Przy aranżacji nowego sklepu CCC w MMG Centers Kutno postawiliśmy na otwartą, przeszkloną przestrzeń z monitorami LED. Lokal zyska nowy podział na sekcje produktowe i kolorystykę. Wystrój charakteryzuje świeżość, do czego przyczyniają się także drewniane meble i nowoczesny design. Salon na pewno przyciągnie uwagę klientów i zachęci ich do odwiedzin. Po zwiększeniu powierzchni salon CCC będzie jedynym  salonem w Kutnie i jednym z największych w regionie – dodaje.

Powiększony salon CCC z nową aranżacją i szerszym asortymentem znajdzie się na parterze, w sąsiedztwie sklepów Biedronka i Reserved. Lokal, prócz dotychczasowego wejścia z pasażu, zyska nowe, bezpośrednie wejście z parkingu przed obiektem.

MMG Centers Kutno

Biedronka rozwinęła skrzydła

Najnowszy standard 2.0, nowoczesna i przyjazna sala sprzedażowa oraz wydzielone strefy z produktami to z kolei najnowszy koncept Biedronki, która otworzyła sklep na parterze MMG Centers Kutno. Sala sprzedaży nowego sklepu wynosi 735 mkw., klienci mają do dyspozycji 5 kas.

– Sukcesywnie zwiększamy liczbę sklepów w najlepszych lokalizacjach w Polsce, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego dyskontu w Kutnie. W nowym sklepie Biedronka w MMG Centers Kutno, znajduje się wszystko, czego oczekują konsumenci od nowoczesnej i przyjaznej sieci handlowej z konceptem 2.0. – mówi Zbigniew Wierzbicki, Starszy Menedżer ds. sprzedaży w Jeronimo Martins Polska S.A., odpowiedzialny za sklep Biedronka w centrum handlowym MMG Centers Kutno.

– Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno, mocno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty obiektu. Wiemy jak ważny jest wpływ sklepu spożywczego na funkcjonowanie centrum, zwłaszcza w małych i średnich miastach, dlatego cieszymy się na współpracę z Biedronką  – mówi Michał Masztakowski, Dyrektor ds. rozwoju w Master Management Group.

Przypomnijmy, że MMG Centers Kutno zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych formatów handlowych we wrześniu 2017. Obiekt jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni 16,1 tys. mkw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe oraz sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych.

Równolegle z komercjalizacją MMG Centers Kutno Grupa wprowadza nowe marki do innych swoich obiektów, w tym do Hi Piotrkowska 155, który powstaje w centrum Łodzi. Lokal wynajęła marka Just GYM, która na powierzchni około 2 tys. mkw. stworzy swój pierwszy automatyczny klub fitness w Łodzi.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn