Costa Coffee rozwija koncept Costa Express

Costa Coffee

Costa Coffee – jedna z największych sieci kawiarni w Polsce – zdecydowała się na nowe rozwiązania i szerszą współpracę z koncernem paliwowym Shell. Spółka rozwija koncept Costa Express, wprowadzając na kluczowe stacje Shell najnowszej generacji kawomaty o nazwie Mark 4.

– Obecnie zarządzamy ok. 350 kawomatami Costa Express, z których 250 funkcjonuje na stacjach Shell. Widząc ogromny potencjał i dynamiczny rozwój naszej współpracy, zdecydowaliśmy się poszerzyć ofertę produktową Costa Express i wprowadzić nowe, innowacyjne rozwiązania. Dzięki temu stawiamy kolejny krok w kierunku rozwoju unikatowego customer expierence i mamy możliwość dotrzymania kroku naszym klientom, gdziekolwiek są – mówi o współpracy Tomasz Gruszczyński, Costa Express Development Director w Costa Coffee Polska.

Kawomaty Costa Express, instalowane m.in. na stacjach Shell, wyposażone są w najnowocześniejszy system spieniania mleka Best Foam. Poza kawą i gorącą, aksamitną czekoladą nowe maszyny przygotują również herbatę (dostępną także z mlekiem) oraz zimne napoje mleczne. Kawomaty Costa Express to technologia najnowszej generacji. Wyposażone są w przyjazne w obsłudze ekrany HD 21”, które pozwalają na szybkie i intuicyjne zamówienie napoju.

– Chcemy, aby każdy klient czuł się na stacjach Shell jak mile widziany gość. Współpraca z uznanymi partnerami, z których jednym z najważniejszych jest Costa Coffee, wprowadzenie nowoczesnego formatu gastronomicznego deli by Shell, otwarcie restauracji szybkiej obsługi, ładnie wyglądająca stacja z czystą toaletą, a także nieustanny rozwój oferty usług pozapaliwowych – to elementy, które decydują o tym, że klienci Shell znajdują w naszych punktach wszystko, czego potrzebują w trakcie podróży dalszych i bliższych – mówi Rafał Molenda, dyrektor działu stacji paliw i rozwoju sieci detalicznej w Shell Polska.

Costa Coffee to globalna sieć kawiarni, założona w Londynie na początku lat 70. XX wieku przez włoskich braci Costa. Aktualnie Costa Coffee posiada ponad 3,8 tys. lokali na całym świecie, w tym  2,4 tys. w Wielkiej Brytanii, ponad 1,4 tys. w 31 krajach, a także prowadzi 8 tys. samoobsługowych urządzeń Costa Express. W Polsce firma obecna jest od 2010 roku, gdzie prowadzi 150 kawiarni. Oferta kawiarni to nie tylko klasyczne czy sezonowe kawy, ale także bogata oferta produktów spożywczych, z których wiele przygotowywanych jest na miejscu w kawiarniach, w ramach projektu Jesz Fresh. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych lokali zarówno w największych miastach Polski jak i tych mniejszych mających od 100 do 300 tys. mieszkańców. Obecnie ponad połowa kawiarni Costa Coffee w Polsce znajduje się w centrach handlowych.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn