Eobuwie.pl podbija kolejne miasto

7 lutego br. salon eobuwie.pl zadebiutuje w kolejnym polskim mieście. Tym razem marka wybrała lokal w opolskiej Galerii Karolinka. Klienci nowo otwartego sklepu eobuwie.pl będą mieli możliwość przymierzenia w jednym miejscu ponad 20 tysięcy par butów oraz skorzystania z nowoczesnej aplikacji esize.me dostępnej na tabletach w sklepie.

Należąca do Grupy CCC sieć eobuwie.pl podbija polski rynek. Nowoczesne salony eobuwie.pl zlokalizowane są już m.in. w Magnolia Park we Wrocławiu, Posnania w Poznaniu, Atrium Promenada w Warszawie, Zielonych Arkadach w Bydgoszczy, CH Korona Kielce, Cuprum Arena w Lubinie, Focus Mall w Zielonej Górze. Do grona miast, w których klienci będą mogli zrobić zakupy w naszpikowanym nowoczesnymi technologiami sklepie dołączy Opole. To tutaj 7 lutego sieć przywita pierwszych klientów.

Szeroka oferta na wyciągniecie ręki

W salonach eobuwie.pl klienci odkrywają przestrzeń, w której najnowocześniejsze technologie inspirują i pomagają w odnalezieniu idealnych produktów. Do dyspozycji klientów jest kilkadziesiąt stanowisk z tabletami do przeglądania oferty oraz zamawiania produktów do przymierzenia i zakupu na miejscu. Atmosferę w sklepach budują interaktywne ekrany, na których wyświetlane są inspiracje, w formie filmów i zdjęć z kolekcjami 450 marek dostępnych w eobuwie.pl. Poza produktami dostępnymi do przymierzenia i zakupu na miejscu, dowolny produkt z oferty internetowej eobuwie.pl jest dostarczany do salonu w kilka godzin, maksymalnie w ciągu doby.

W ramach esize.me, skanery wykonują w kilka sekund dokładny model 3D stóp, uwzględniając wszystkie parametry. Następnie w ułamku sekundy porównują go z danymi dotyczącymi już niemal 40 tys. modeli butów, pochodzących od prawie 500 marek dostępnych w eobuwie.pl. Dzięki temu system rekomenduje właściwy rozmiar dla dowolnej marki czy typu buta

Nominacja Retailers’ Awards 2019

Sieć eobuwie.pl to jedna z pięciu marek nominowanych do nagrody Retailers’ Awards 2019 w kategorii Fashion Omnichannel Retailer of the Year. 17-osobowe Jury Retailers’ Awards, które składa się z ekspertów największych międzynarodowych firm doradczych działających na polskim rynku do nagrody – poza eobuwie.pl – nominowało także H&M, Lancerto, Martes Sport oraz Reserved.

– Nominowane firmy są obecne w każdym z kanałów współczesnego procesu sprzedaży, oczywiście nie wszyscy tak samo długo, jednak podstawowym kryterium jest tutaj jakość. Wdrażanie omnichannel wymaga nie tylko pomysłu, ale też dużych inwestycji. Jednak wzrost rok do roku, np. e-commerce, daje nadzieję, że handlowcy osiągają założone cele biznesowe – komentuje Szymon Łukasik, Dyrektor działu reprezentacji najemców handlowych firmy Cresa Polska, Członek Jury Retailers’ Awards 2019.

Wyniki już 9 kwietnia podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards. 

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn