Distance rozwija sieć sklepów

Salon Distance, J.Wittchen

Rośnie sieć salonów z markowym obuwiem sportowym Distance. Marka działają na polskim rynku od ponad 15 lat właśnie otworzyła nowy sklep w poznańskim centrum handlowym Stary Browar.

– Selekcja modeli, jakie dostępne są w naszej ofercie tworzona jest pod kątem konsumentów, którzy dzięki pasji są świadomi swoich wyborów. Doskonale znają historię modeli, inspiracje, jakie stoją za każdym projektem lub systemy i innowacje technologiczne spotykane w oferowanych w Distance sneakersach. Nasza oferta butów sportowych skierowana jest jednak do dużo szerszej grupy docelowej. W Distance znaleźć można lifestylowe ikony obuwia sportowego w klasycznych wydaniach, które są uzupełnieniem codziennego ubioru. Większość naszych klientów to osoby w wieku 13-35 lat, jednak coraz częściej na sneakersy decydują się starsi konsumenci, szybko przekonują się o korzyściach, jakie oferują sportowe buty – mówi Michał Machowicz, brand manager Distance.

Nowy salon Distance zajmie lokal w skrzydle Pasaż +1 o powierzchni ponad 138 mkw.

Distance jest najszybciej rozwijającą się siecią salonów z markowym obuwiem sportowym w Polsce. Na rynku działa już ponad 15 lat. W kolekcjach Distance znaleźć można oryginalne oraz limitowane wydania od światowych marek: Nike, New Balance, adidas, Reebok, Puma, Vans, Timberland, The North Face i Jordan Brand.

Nowy koncept salonu Distance

– W salonach Distance nasi doradcy pomogą wybrać odpowiedni model, zasugerują najlepsze dla danego klienta rozwiązanie. Doradzą jak dbać o buty, aby służyły jak najdłużej. Możliwość konsultacji w internecie z profesjonalistami w swoim fachu jest w pewien sposób ograniczona. Sklep w Starym Browarze zaprojektowany jest w oparciu o nowy koncept, który przygotowaliśmy z myślą o klientach ceniących ekskluzywność. Zaprezentujemy duży wybór niełatwo dostępnych na polskim rynku modeli – podkreśla brand manager Distance.

Distance to w ostatnim czasie najszybciej rozwijająca się sieć butików z obuwiem sportowym. Aktualnie sieć tworzy ponad 20 salonów zlokalizowanych w dużych miastach w Polsce. Poznańska spółka Distance S.A. prowadzi również sklep internetowy distance.pl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.