Spółka CCC rozpoczęła rok od wzrostów sprzedaży

Spółka CCC S.A. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży (wszystkie kanały sprzedaży) za styczeń 2019 w wysokości 309,4 mln zł. Przychody były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 34 proc. (bez uwzględnienia działalności CCC Germany).

Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za styczeń 2019 wyniosły ponad 222 mln zł (w tym 3,7 mln zł – eobuwie.pl S.A. i 38,5 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 37 proc. (bez uwzględnienia działalności CCC Germany).

Przychody w kanale internetowym za styczeń 2019 wyniosły 84,7 mln zł (w tym 1,6 mln zł Karl Vögele AG i 2,1 mln zł DeeZee Sp. z o.o.). To wzrost o 45 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

CCC ma ponad 1,2 tys. sklepów

Grupa CCC jest najszybciej rozwijającą się firmą obuwniczą w Europie i jednocześnie największym producentem obuwia w tym regionie. CCC poprzez eobuwie.pl S.A. jest również liderem e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej, w segmencie obuwia.

Grupa CCC posiada sieć blisko 1,2 tys. salonów i działa w 23 krajach w Europie i poza nią, w kanałach off-line i on-line. Produkty CCC i eobuwie.pl oferowane są w Polsce, Czechach, Słowacji, Niemczech, Austrii, Słowenii, Chorwacji, Węgrzech, Bułgarii, Serbii, Rosji, Ukrainie, Rumunii, Litwie, Łotwie, Estonii, Mołdawii, Grecji, Włoszech, Hiszpanii, Francji, Szwecji, jak również w Szwajcarii (przez sieć Vogele). Grupa CCC posiada własną fabrykę butów skórzanych w Polsce, zatrudnia ponad 14 tys. pracowników i rocznie sprzedaje około 50 mln par obuwia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.