Lokalni najemcy przedłużają umowy z Galerią Jurajską

Galeria Jurajska

Trzech najemców, w tym dwóch lokalnych, zdecydowało się właśnie na przedłużenie umów najmu z Galerią Jurajską i rozwój swojej działalności w tej największej w Częstochowie galerii handlowej.

Lokalni najemcy coraz chętniej inwestują w Galerii Jurajskiej. Już dziś blisko 4 proc. powierzchni centrum handlowego zajmują sklepy prowadzone przez tamtejszych przedsiębiorców. Są to przede wszystkim sklepy z ubraniami i dodatkami, ale także restauracje, kawiarnie, punkty usługowe czy wyspy handlowe.

Rosnące systematycznie obroty oraz liczba odwiedzających –  i to pomimo niedziel niehandlowych – zachęcają coraz więcej inwestorów z Częstochowy do rozwoju w Jurajskiej. Tylko w ciągu ostatnich tygodni dwóch lokalnych najemców zdecydowało się na przedłużenie umowy najmu z galerią.

Matik bierze większy lokal

Taki ruch wykonała należąca do lokalnego przedsiębiorcy marka Matik z modą męską. Najemca nie tylko zdecydował się dalej inwestować w lokal, ale także podjął decyzje o jego relokacji i powiększeniu. Jeszcze w lutym br. w ramach poziomu +1 Matik przeniesie się z 127 mkw. na powierzchnię 196 mkw.

Podobną decyzje podjęła marka Koko Moda, która również w ostatnich  tygodniach przedłużyła umowę najmu z Galerią Jurajską. Lokalny najemca oferujący modę damską powiększy swój dotychczasowy lokal o 36 mkw. zajmując część sąsiadującego z nim pomieszczenia.

Dziś w Galerii Jurajskiej działają aż 26 punkty prowadzone przez lokalnych przedsiębiorców. Są to m.in. sklepy Selini, TriniTy, Men’s Casual, Recman, Triumph, Faktorja, Reporter Young, a także restauracje Mihiderka i Strefa Sushi oraz kawiarnie Cafe Portugal, Consonni, Cafe Duo. Wkrótce do tego grona dołączy także nowy najemca – Forfiter Exclusive z alkoholami z całego świata – zapowiada galeria.

– Udział lokalnych najemców w tenant-mixie rośnie, ale jednocześnie zmienia się na przestrzeni ostatnich lat. Najemcy z lokalnego rynku coraz częściej sięgają po franczyzy znanych marek lub rozwijają swoje własne marki i koncepty, mogące spokojnie konkurować ze znanymi na rynku brandami. Przykładem tego jest Matik czy Koko Moda, ale także restauracje Strefa Sushi, Zdrowia Smak czy Mihiderka – mówi Anna Borecka – Suda,  leasing manager Galerii Jurajskiej.

Super Pharm też na dłużej

Ale nie tylko lokalny biznes inwestuje w dalszy rozwój w Galerii Jurajskiej. Także znane marki podejmują takie kroki. Na przedłużenie umowy zdecydowała się właśnie sieć Super Pharm. Jednocześnie marka zdecydowała się także na modernizację swojego sklepu według najnowszego standardu.

W ramach prowadzonych prac poszerzona zostanie także oferta. Nowością będą usługi optyczne. W odświeżonym Super Pharm będzie można zbadać wzrok, dobrać szkła i oprawki okularów, a także soczewki kontaktowe. Będzie to już 25 modernizacja sklepu w tym częstochowskim centrum handlowym w ciągu ostatniego roku.

– Sklepy Galerii Jurajskiej się zmieniają. Najemcy, którzy zostają z nami na kolejne lata chętnie podejmują się modernizacji lokali, a w wielu przypadkach decydują się na wprowadzenie nowego konceptu, formatu czy najnowszej aranżacji. W efekcie oferta centrum handlowego zyskuje na atrakcyjności, dopasowując się do oczekiwań, jakie dziś ma klient  – mówi Borecka-Suda.

Zmiany jakie na początku 2019 rok zajdą w ofercie Galerii Jurajskiej są dopiero początkiem dalszych ruchów  w ofercie centrum handlowego. W planach są także kolejne modernizacje. Galeria jest już w 100 proc. skomercjalizowana.

Galerię Jurajską odwiedziło 7,2 mln klientów w 2018 r.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. mkw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności. W efekcie dziś to najchętniej wybierana galeria w mieście i jedna z najpopularniejszych w regionie.  Tylko w 2018 roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób. W Galerii Jurajskiej można znaleźć 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City. Ofertę wypełniają najpopularniejsze polskie i zagraniczne marki.  Swoje sklepy mają tutaj m.in. Grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito, Sinsay), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Biedronka, Douglas, Carry, TruTrussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2 tys. samochodów, parking autokarowy, rowerowy, motocyklowy a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenią wypoczynkową. Tuż przy galerii klienci znajdują natomiast nowocześnie zaaranżowany miejski ogród nad bulwarami Warty oraz parking autokarowy. We wnętrzu obiektu z kolei przygotowano dla nich kilka stref relaksu, w tym strefę dydaktyczną premium z akwariami (morskim i słodkowodnym). Właścicielem galerii jest GTC S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn