Ryłko wraca do łódzkiej Manufaktury

Manufaktura stawia na sprawdzone marki. Modne wzornictwo, dobra jakość i zaufanie klientów – to cechy, które muszą charakteryzować marki zapraszane do współpracy przez zarządcę Manufaktury. Łódzki obiekt stale poszerza ofertę handlową, zdarzają się też powroty. Tak było z obuwniczą marką Ryłko, która po trzech latach przerwy wróciła do Manufaktury. I można mówić o powrocie w wielkim stylu – sklep nie tylko zmienił lokal na większy – salon ma 190 mkw. – ale też rozszerzył asortyment.

– Zdecydowaliśmy się powrócić do Manufaktury, ponieważ jest to naprawdę dobra inwestycja na przyszłość. Manufaktura cieszy się dużą popularnością oraz jest największym, i w naszej opinii, najlepszym centrum handlowym w Łodzi, a także strategicznym punktem sprzedażowym na mapie Polski – mówi Monika Kapłon, specjalista ds. marketingu Ryłko. – Nie mniej ważną rolę odegrali tutaj również nasi klienci, którzy nadsyłali liczne wiadomości z prośbą o ponowne otwarcie salonu Ryłko w Manufakturze.

Manufaktura jest jednym z liderów w branży. Potwierdza to frekwencja, która w minionym roku wyniosła ponad 21 milionów wizyt. Nic więc dziwnego, że ogólnopolskie marki, takie jak Ryłko, dbają o to by otworzyć nowy salon właśnie tutaj. – Mamy bardzo szeroką ofertę obuwniczą, reprezentowaną przez silne polskie marki, nowy salon Ryłko doskonale uzupełnia to portfolio – mówi Anna Łajszczak, Tenants Relations Manager Manufaktury.

Powrót do Manufaktury to także całkowita zmiana aranżacji przestrzeni – salon ma teraz aż 190m2, dzięki temu oprócz butów znalazło się w nim miejsce na ekspozycję toreb, torebek, portfeli i akcesoriów do pielęgnacji obuwia.

Sklep Ryłko

Manufaktura ma 100 tys. mkw. powierzchni handlowej

Manufaktura działa od 2006 roku, powstała na terenach dawnego imperium włókienniczego I.K. Poznańskiego w Łodzi. W skład kompleksu wchodzi trzyhektarowy rynek z oryginalną pofabryczną zabudową z czerwonej cegły, galeria handlowa oraz otaczające przestrzeń parkingi na ponad 3,5 tys. samochodów. Oprócz 300 sklepów, punktów usługowych i restauracji, działa tu również m.in. teatr, kino, szkoła tańca i muzeum. Łącznie Manufaktura zajmuje 27 ha, powierzchnia handlowa to 110 tys. mkw.

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate AG – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Union Investment zarządza aktywami o wartości 18 miliardów Euro w sześciu funduszach nieruchomości.

Apsys Polska jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu.

Apsys Polska zarządza obecnie 1,1 mln mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl