Bobby Burger kontynuuje ekspansję

Do grona najemców poznańskiego centrum handlowego dołączyła największa polska sieć burgerowni. Lokal Bobby Burger zajął powierzchnię 122,6 mkw. W jego wnętrzu powstał mural wykonany przez lokalną artystkę.

Do tej pory w Polsce sieć Bobby Burger otworzyła 39 lokali pod swoim szyldem – tylko w 2018 roku sieć powiększyła się o 5 lokali. – Rok 2018 był bardzo dobrym rokiem zarówno dla branży gastronomicznej, jak i dla naszej sieci. Otworzyliśmy 5 lokali w dużych polskich miastach, w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach. Oczywiście na tym nie poprzestajemy i mamy już konkretne plany dalszego rozwoju – mówi Maciej Sobolewski, manager sieci Bobby Burger. Rok 2019 sieć rozpoczęła od umocnienia swojej pozycji w Poznaniu.

Wystrój wszystkich lokali Bobby Burger jest utrzymany według spójnej koncepcji marki, jednak sieć w konceptach gastronomicznych bardzo często uwzględnia lokalne akcenty. Podobnie jest w nowo otwartej burgerowni w Avenidzie, gdzie na ścianie można zobaczyć mural o powierzchni 16 mkw. Jego projekt, jak i sam mural został wykonany przez poznańską artystkę Alicję Białą, której prace zdobią ściany nie tylko w Polsce, ale również w Portugalii, Meksyku czy USA. Bobby Burger stawia na spójność oferty, dlatego w menu nowego konceptu gastronomicznego w Poznaniu pojawiły się m.in. flagowe burgery ze 100 proc. wołowiny, burgery drobiowe oraz burgery dla wegetarian.

Prawie 40 lokali w sieci Bobby Burger

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar.

Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych siedmiu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca blisko 20 polskich miast, w których funkcjonuje 39 lokali marki i jeden punkt sezonowy. Sieć jest rozwija również w oparciu o nowy system franczyzowy – aktualnie posiada 25 lokali franczyzowych. Bobby Burger otwiera lokale o powierzchni od 70 do 130 mkw. Nowa oferta franczyzowa marki, jak podkreślają przedstawiciele sieci, stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl