Bobby Burger kontynuuje ekspansję

Do grona najemców poznańskiego centrum handlowego dołączyła największa polska sieć burgerowni. Lokal Bobby Burger zajął powierzchnię 122,6 mkw. W jego wnętrzu powstał mural wykonany przez lokalną artystkę.

Do tej pory w Polsce sieć Bobby Burger otworzyła 39 lokali pod swoim szyldem – tylko w 2018 roku sieć powiększyła się o 5 lokali. – Rok 2018 był bardzo dobrym rokiem zarówno dla branży gastronomicznej, jak i dla naszej sieci. Otworzyliśmy 5 lokali w dużych polskich miastach, w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach. Oczywiście na tym nie poprzestajemy i mamy już konkretne plany dalszego rozwoju – mówi Maciej Sobolewski, manager sieci Bobby Burger. Rok 2019 sieć rozpoczęła od umocnienia swojej pozycji w Poznaniu.

Wystrój wszystkich lokali Bobby Burger jest utrzymany według spójnej koncepcji marki, jednak sieć w konceptach gastronomicznych bardzo często uwzględnia lokalne akcenty. Podobnie jest w nowo otwartej burgerowni w Avenidzie, gdzie na ścianie można zobaczyć mural o powierzchni 16 mkw. Jego projekt, jak i sam mural został wykonany przez poznańską artystkę Alicję Białą, której prace zdobią ściany nie tylko w Polsce, ale również w Portugalii, Meksyku czy USA. Bobby Burger stawia na spójność oferty, dlatego w menu nowego konceptu gastronomicznego w Poznaniu pojawiły się m.in. flagowe burgery ze 100 proc. wołowiny, burgery drobiowe oraz burgery dla wegetarian.

Prawie 40 lokali w sieci Bobby Burger

Bobby Burger to pierwsza i zarazem największa polska sieć burgerowni. To marka tworzona dla aktywnych i dynamicznych osób, lubiących wielkomiejski gwar.

Jej początki sięgają 2012 roku, kiedy to dwóch znajomych wyruszyło food truckiem na ulice Warszawy. Zaledwie rok później pojawił się pierwszy lokal w samym centrum stolicy, przy ul. Żurawiej. W ciągu kolejnych siedmiu lat Bobby Burger na stałe wpisał się w gastronomiczne serca blisko 20 polskich miast, w których funkcjonuje 39 lokali marki i jeden punkt sezonowy. Sieć jest rozwija również w oparciu o nowy system franczyzowy – aktualnie posiada 25 lokali franczyzowych. Bobby Burger otwiera lokale o powierzchni od 70 do 130 mkw. Nowa oferta franczyzowa marki, jak podkreślają przedstawiciele sieci, stanowi zapowiedź jej intensywnej ekspansji na polskim rynku.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn