Vistula i Wólczanka, czyli modny duet w Galerii Młociny

Ponad 165 mkw. powierzchni zajmą łącznie salony Vistula i Wólczanka w powstającej w sąsiedztwie węzła komunikacyjnego na warszawskich Bielanach Galerii Młociny. Obie marki ulokują się w Alei Mody, która stanie się jednym z kluczowych adresów modowych w stolicy. Otwarcie wynajętego w ponad 90 proc. obiektu planowane jest wiosną tego roku.

Galeria Młociny o powierzchni handlowej 75 tys. mkw., zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Salony Vistula i Wólczanka zajmą łącznie 165 mkw.

Najnowszy, stołeczny salon Vistuli zajmie w Galerii Młociny 130 mkw. Wnętrze jednego z największych sklepów marki w Polsce zostanie zaprojektowane w zgodzie z najnowszym wzorem aranżacji i będzie miało wyjątkowo męski charakter. To za sprawą punktowego, wyrazistego oświetlenia, a także kolorystyki zdominowanej przez odcienie szarości i ciemną, chłodną czerń. Całość, tworząca męskie studio, podzielona zostanie na strefy w których eksponowane będą poszczególne linie odzieżowe. Lantier i klasyczna Vistula z czarną metką, skierowane do mężczyzn stawiających na formalny dress code, tradycyjne krawiectwo i ponadczasowe wzory oraz swobodna, miejska i głęboko osadzona w aktualnych trendach linia Vistula Red. W salonie marki, znajdzie się również miejsce dla limitowanych kolekcji. Wyróżnikiem Vistuli w Galerii Młociny będzie wyjątkowa ekskluzywna usługa Szycia na Miarę garniturów oraz koszul, adresowana do najbardziej wymagających klientów.

– Galeria Młociny da mieszkańcom Bielan wiele pretekstów do zakupów. Najnowszy warszawski kompleks, z ciekawym konceptem Alei Mody, w której każdy metr zaprojektowano z myślą o markach modowych, to doskonały wybór dla reprezentacyjnych salonów Vistuli i Wólczanki. Argumentami za wyborem Galerii Młociny były także ogromny potencjał demograficzny tej części miasta i lokalizacja gwarantująca wygodny i szybki dojazd – podkreśla Marcin Rydz, Dyrektor ds. Rozwoju i Inwestycji, Vistula Retail Group.

Najnowszy warszawski butik najbardziej znanej polskiej marki szyjącej koszule, zajmie w Galerii Młociny około 35 mkw. Poza pełna ofertą męskich i damskich koszul z oferty Wólczanki i ekskluzywnej linii Lambert – modele do pracy, casualowe oraz modele przeznaczone na specjalne okazje – na półkach znajdzie się również miejsce dla koszulek polo, miękkich swetrów, jedwabnych krawatów, much oraz eleganckich apaszek. Wnętrze butiku wykończone zostanie zgodnie z najnowszym, obowiązującym konceptem wystroju. Projektanci zadbali między innymi o dodatkowe miejsce na ekspozycję damskich koszul i wygodne przymierzalnie.

Modna aleja na Bielanach 

Jednym z wyróżników najnowszego kompleksu handlowo-rozrywkowego w Warszawie będzie Aleja Mody wzorowana na najlepszych przykładach znanych z pasaży handlowych. Ta część kompleksu, dzięki między innymi imponującym, wysokim na ponad 7,5-metra podwójnym witrynom (tzw. double shopfronts) kojarzyć się będzie z luksusowymi domami towarowymi z Paryża, Mediolanu czy Londynu. Poza zapewnieniem niespotykanej dotąd w obiektach handlowych możliwości ekspozycji nowych kolekcji i trendów, architekci zadbali również o widoczność witryn, które zobaczyć można z poziomu każdej kondygnacji.

– Im bliżej otwarcia, tym szybciej Aleja Mody zapełnia się najemcami. Cieszymy się, że listę najemców, powiększoną tylko w ostatnich tygodniach o takie marki jak: Lavard, Pako Lorente, Hexeline, Molton czy Tatuum uzupełnią flagowe salony jednych z najbardziej znanych i szanowanych graczy na krajowym rynku klasycznej mody – mówi Marcin Szlufik, senior leasing manager z Działu Centrów Handlowych Echo Investment.

Galeria Młociny zaoferuje 75 tys. mkw. powierzchni handlowej

W przyjaznej, zielonej przestrzeni Galeria Młociny zgromadzi 220 wyjątkowych sklepów oraz punktów usługowych, komfortowe biura, centrum medyczne, miejsca zabaw dla dzieci, klub fitness, restauracje i kawiarnie, jak również pierwsze w dzielnicy wielosalowe kino.

Inwestycję wyróżnia nowatorskie podejście w projektowaniu miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne. Architekci z renomowanego studia Broadway Malyan przenieśli na Bielany atmosferę przytulnych knajpek, ulicznej kuchni i swobodnego jedzenia na mieście, a także posiłków na świeżym powietrzu, wśród zieleni. To pierwszy tego typu projekt w Polsce.

Galeria powstaje tuż przy węźle Młociny – w jednym z najlepiej skomunikowanych punktów w Warszawie, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji Metro Młociny, licznych linii tramwajowych i autobusów miejskich, podmiejskich i krajowych, stacji rowerowej oraz parkingu P&R. To najważniejsze miejsce przesiadkowe północnej części miasta i sąsiednich miejscowości, z którego co roku korzysta ponad 24 mln pasażerów.

Inwestorami Galerii Młociny są spółki EPP (70 proc. udziałów) i Echo Investment (30 proc. udziałów). Docelowo kompleksem zarządzać będzie EPP. Echo Investment odpowiada natomiast całościowo za proces deweloperski i najem.

Zachęcamy do śledzenia strony internetowej Galerii Młociny oraz jej profili na Facebooku i Instagramie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.