Vistula: ponad 51 tys. mkw. powierzchni handlowej na koniec 2018

Vistula Retail Group (VRG) miała w styczniu 2019 roku około 70,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost rdr o ok. 33,1 proc. – podała grupa w komunikacie.

W styczniu 2019 r. przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler, Bytom) wyniosły około 47,3 mln zł (w tym marka Bytom 14,9 mln zł) i były wyższe rdr o około 44 proc.

Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 21,3 mln zł i były wyższe o około 24,4 proc. w ujęciu rdr. Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w styczniu przez grupę wyniosła około 48,6 proc. i była wyższa od marży osiągniętej w styczniu 2018 roku o około 0,6 p.p.

Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec stycznia 2019 roku wyniosła 51,2 tys. m kw., w tym marka Bytom 15,6 tys. mkw.

Ponad 300 sklepów Vistula Retail Group

VRG S.A. to spółka powstała z połączenia Vistula Group ze spółką Bytom. Oficjalne przejęcie 100 proc. udziałów spółki Bytom przez Vistula Group nastąpiło 30 listopada 2018 roku.

Vistula  specjalizuje się zarówno w odzieży męskiej i damskiej oraz biżuterii i zegarków. Należą do niej marki, takie jak Lantier, Vesari, Wólczanka, Lambert, W.Kruk oraz Deni Cler (za pośrednictwem spółek zależnych). Głównym rynkiem zbytu dla produktów Grupy Vistula jest Polska. Obecnie sieć sprzedaży liczy ponad 300 sklepów marki Vistula, W.Kruk, Wólczanka i Deni Cler Milano

Firma Bytom rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku. Bytom działa na rynku odzieży męskiej. Sprzedaż prowadzi w sieci sklepów własnych i franczyzowych, a także za pośrednictwem własnego e-sklepu. Ponadto w niewielkiej skali sprzedaje hurtowo pod marką Intermoda. W ramach sieci działa ponad 100 sklepów na terenie kraju.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl