Udany styczeń dla spółki Wittchen

Spółka Wittchen, właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną, zanotowała wzrost sprzedaży w styczniu 2019 roku. Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży (łącznie wszystkie segmenty), wyniosła 15,5 mln złotych. To wzrost o 9 proc. w porównaniu do stycznia 2018 roku.

Natomiast skonsolidowane przychody ze sprzedaży w segmencie detalicznym spółki za styczeń 2019 roku wyniosły 14 mln złotych. Tym samym przychody wzrosły o 10 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, kiedy spółka odnotowała sprzedaż na poziomie 12,8 mln zł. Segment detaliczny obejmuje sprzedaż salonów detalicznych, sprzedaż internetową oraz pozostałą sprzedaż detaliczną.

Spadek przychodów spółka odnotowała w segmencie B2B. Z poziomu 1,4 mln zł w styczniu 2018 roku do 1,3 mln zł w styczniu 2019 roku. To mniej o 4 proc. rok do roku.

Sieć sprzedaży

Wittchen S.A. jest wiodącym na polskim rynku sprzedawcą luksusowych dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firma została założona w 1990 roku przez Jędrzeja Rafała Wittchena, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.

Stacjonarna sieć sprzedaży detalicznej obejmuje 95 sklepów i wysp Wittchen. Spółka na początku tego roku uruchomiła serwis internetowy w nowej responsywnej odsłonie (RWD). Nowa wersja serwisu oprócz podstawowej funkcjonalności pozwalającej na pełne dostosowanie prezentowanych treści do różnych wersji urządzeń mobilnych zwiększa także funkcjonalność i wydajność sklepu internetowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl