Manufaktura rozbudowuje ofertę dla najmłodszych

Rodzice i dzieci uwielbiają Manufakturę – nie brakuje tu sklepów z dziecięcym asortymentem, a także usług dedykowanych rodzinom. Manufaktura robi wszystko, by najmłodsi klienci czuli się tu jak w domu, a rodzice mieli komfort swobodnego poruszania się i pewność, że dzieciaki są bezpieczne. Również wybór marek dedykowanych najmłodszym robi wrażenie. Szerokie portfolio sklepów z artykułami dziecięcymi powiększyło się właśnie o nowy salon Newbie – najmłodsze dziecko marki KappAhl.

Manufaktura wie, jak ważne podczas rodzinnych zakupów są wygoda i bezpieczeństwo, dlatego zarządca wprowadził wiele usług dodatkowych dla rodzin, szczególnie tych z małymi dziećmi. Dla komfortu i bezpieczeństwa najmłodszych powstały specjalne pokoje rodzinne, wyposażone w przewijak, wygodne fotele, a także podgrzewacz i kuchenkę mikrofalową. Na terenie galerii handlowej można też bezpłatnie wypożyczyć wózki spacerowe, które ułatwiają poruszanie się po centrum z maluchami. Rodzice mogą też dostać opaski tożsamości, które w wypadku zaginięcia dziecka, ułatwią odnalezienie opiekunów i zaoszczędzą sporo nerwów. Nie bez znaczenia są też miejsca parkingowe dla rodzin z dziećmi.

W Manufakturze nie brakuje też miejsc do zabawy; w galerii handlowej mieści się uwielbiany przez najmłodszych, bezpłatny plac zabaw. Wybawić można się również w Jupi Parku, czyli w pełnej atrakcji sali zabaw, gdzie dzieci mogą spędzić czas pod opieką rodziców lub wynajętej niani. Ofertę rozrywkową uzupełniają Experymentarium, Muzeum Fabryki z warsztatami dla najmłodszych, szkoła tańca, ścianka wspinaczkowa i kręgielnia, a także kino i teatr.

Kolejnym silnym punktem Manufaktury są sklepy z modną odzieżą dla przyszłych mam, ubraniami i obuwiem dla dzieci i młodzieży, a także sklepy z zabawkami. Wśród usług dedykowanych najmłodszym, króluje Fryzjerek – salon przygotowany na strzyżenie najbardziej wybrednych małych klientów.

Do szerokiego portfolio sklepów dziecięcych dołączył właśnie salon Newbie proponujący ponadczasową kolekcję ubranek dla niemowląt i dzieci. – Gdy tworzyliśmy strategię rozwoju i ekspansji, Manufaktura pojawiła się na naszym planie jako jedna z pierwszych lokalizacji – mówi Agnieszka Skrybant-Jaworska, country manager marki KappAhl. – Poza tym, Manufaktura to nowoczesne i unikalne centrum handlowe. Znane marki, rosnąca ciągle liczba odwiedzających, szereg atrakcji dla dzieci – to wszystko powoduje, że w Manufakturze trzeba po prostu być.

Salon Newbie w Manufakturze, to niewielki, ale bardzo jasny i przez to przestronny sklep, którego wnętrze zaaranżowano tak, by ułatwić zakupy także mamom z wózkami. Rodzice mogą tu wybierać pośród pełnej gamy ubranek w rozmiarach 44 – 128, a także akcesoriów takich jak: przytulanki, pudełka prezentowe, ręczniki, kocyki, opaski do włosów, torby, rękawiczki, czapki, skarpetki i buciki.

Właściciel i zarządca Manufaktury

Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate AG – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych. Union Investment zarządza aktywami o wartości 18 miliardów Euro w sześciu funduszach nieruchomości.

Apsys jest jednym z wiodących operatorów branży centrów handlowych w Polsce i we Francji. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. Apsys Polska zarządza obecnie 1,1mln mkw. GLA w 25 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.