Dealz debiutuje w Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny

Centrum Zakupów

W marcu w Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny zostanie uruchomiony sklep sieci Dealz, który zajmie ponad 400 mkw. powierzchni. Wśród najemców centrum, którego właścicielem jest firma Napollo, znajdują się również m.in.: Żabka, Pepco, KiK, Media Expert, Rossmann, apteka Duos i salon Play.

Dealz to koncept sklepów oferujących produkty znanych marek z różnych branż w konkurencyjnych cenach. W sklepach Dealz można kupić m.in. artykuły przemysłowe, drogeryjne, spożywcze, a także akcesoria domowe i dekoracyjne. Grupa Poundland/Dealz działa na rynku od 1990 roku, ma ponad 900 sklepów w krajach Europy Zachodniej oraz w Wielkiej Brytanii. Zatrudnia ponad 18 tys. pracowników. Sklep w Centrum Zakupów w Czerwionce Leszczynach jest 18-tym sklepem sieci Dealz w Polsce.

Oferta handlowa Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny

– Oferta Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny to obok mody rodzinnej, oferty spożywczej , także elektronika, akcesoria do domu, czy artykuły z kategorii zdrowie i uroda – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w firmie Napollo. – Dealz bardzo dobrze wpisuje się w charakter centrum, które dzięki asortymentowi i lokalizacji sprzyja codziennym zakupom. Oferta skoncentrowana na wybranych grupach produktowych znanych i dobrych marek w zawsze korzystnych cenach to atuty nowego najemcy, które wpływają na atrakcyjność całego obiektu w kontekście chociażby codziennych okazji zakupowych – dodaje Dorota Beltrani.

Centrum Zakupów Czerwionka-Leszczyny ma powierzchnię blisko 3 tys. mkw. i zlokalizowane jest w centralnej części miasta, przy jednej z głównych ulic, w otoczeniu osiedli mieszkaniowych. Miasto i gmina Czerwionka-Leszczyny położne są w południowo-zachodniej części województwa śląskiego, ok. 40 km od Katowic.

Napollo jest inwestorem i deweloperem projektów handlowych i mieszkaniowych. Prowadzi działalność inwestycyjną w całym kraju. Firma jest właścicielem Galerii Renova w Warszawie, Galerii Grodovej w Grodzisku Mazowieckim oraz Galerii Piastovej w Gnieźnie. Rozwija format obiektów handlowych typu convenience w centrach miast do 100 tys. mieszkańców i dużych osiedli mieszkaniowych aglomeracji. Format parków handlowych pn. N-Park realizowany jest zgodnie z wypracowanym i zoptymalizowanym przez Napollo standardem wcześniej wprowadzonych przez firmę na rynek Centrów Zakupów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.