Dobry miesiąc dla Monnari

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w styczniu 2019 roku przez Grupę Kapitałową wyniosły ok. 20,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w styczniu 2018 roku (17,4 mln zł) o 16,09  proc. – informuje Zarząd Monnari Trade S.A. Przychody za styczeń 2019 r. obejmują około 1 mln zł przychodów osiągniętych przez spółki grupy Centro 2017 sp. z o.o.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży Monnari Trade w listopadzie minionego roku wyniosły 25,5 mln zł, co oznacza wzrost rok do roku o 15,91 proc. Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń-listopad 2018 roku wyniosła ok. 204,7 mln zł. Przychody te były niższe o 2,89 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wówczas wyniosły one 210,8 mln złotych.

Wzrost powierzchni handlowej

Istniejąca od 2000 roku spółka Monnari Trade S.A. regularnie inwestuje w swoje salony. Strategia spółki zakłada powiększenie powierzchni dotychczasowych placówek handlowych oraz otwarcia nowych salonów. Dodatkowo, nowy koncept sprzedaży Monnari zakłada większą powierzchnię handlową poszczególnych lokali, stąd nowe salony mają metraż powyżej 200 mkw. Powierzchnia handlowa Grupy Kapitałowej na koniec III kwartału 2018 r. wzrosła o 4,5  proc., z 32,6 tys. mkw. w III kwartale 2017 r. do 34,1 tys. mkw. Na dzień 30 września 2018 Grupa Monnari posiadała 162 salony, tyle samo co w okresie porównywalnym.

Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych. Sieć obecna jest na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.