Czeski oddział TK Development dołącza do grona wystawców SCF 2019

Outlet Arena Moravia to inwestycja w znanym, wyprzedażowym formacie, bazująca na sukcesie Fashion Arena Outlet w Pradze. Pierwsza faza projektu o powierzchni 11,7 tys. mkw. z sukcesem została uruchomiona w listopadzie 2018 r. W ofercie obiektu znajduje się 70 sklepów, a do dyspozycji klientów jest 800 miejsc parkingowych. Teraz rusza komercjalizacja drugiej fazy projektu, w ramach której powstanie dodatkowe 5,3 tys. mkw.

O komercjalizacji Outlet Arena Moravia będzie można porozmawiać z przedstawicielami czeskiego oddziału TK Development podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

Centrum outletowe Arena Moravia ma doskonałą widoczność, ponieważ jest strategicznie zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie skrzyżowania autostrady D1 i ul. Hlučínskiej. Lokalizacja ta zapewnia przepływ około 60 tys. samochodów na dobę. Udogodnieniem inwestycji jest regularny autobus, kursujący pomiędzy ścisłym centrum Ostrawy a Outlet Arena Moravia, zapewniając szybki przejazd w czasie około 10 minut.

– W strefie zasięgu 60 minut jazdy samochodem znajduje się ponad 3,1 mln potencjalnych klientów! To bardzo istotna informacja dla firm rozwijających się, które analizują nowe rynki i nie są im obojętne wskaźniki ekonomiczne i gospodarcze – mówi Michal Blovský, Senior Lease Manager w TK Development.

Trzecie pod względem powierzchni i liczby zaludnienia miasto Ostrawa stanowi ważny ośrodek komunikacyjny, łączący Morawy z Górnym Śląskiem. Przez Ostrawę przebiega autostrada D1, łącząca się w pobliskim Boguminie z polską autostradą A1. Dzięki autostradzie dostęp do realizowanej inwestycji dodatkowo zyskują czeskie miejscowości ościenne, jak Opawa, zamieszkana przez około 60 tys. osób i Ołomuniec z populacją bliską 100 tys. mieszkańców.

TK Development zrealizował 14 centrów handlowych w Czechach i na Słowacji

Czeski odział TK Development z biurem w Pradze funkcjonuje od 1997 roku i należy do Grupy TK Development. Na przestrzeni 20 lat aktywności zrealizował 14 centrów handlowych w Czechach i na Słowacji o łącznej powierzchni 295 tys. mkw. Pośród realizacji w Czechach znalazło się 9 inwestycji handlowych: Futurum Ostrawa, Futurum Hradec Králové, Hana Olomouc, Varyáda Karlowe Wary, Frydek Mistek oraz Fashion Arena Outlet Center Praga. Realizacje w Słowacji dotyczą m.in.: Košice Optima, MAX w Popradzie i Trenczynie.

Grupa TK Development to renomowany deweloper, którego podstawowym przedmiotem działalności jest rozwój centrów handlowych, parków handlowych, centrów wyprzedażowych i biurowców. Portfolio z powierzchnią 1 mln mkw. zlokalizowane w Danii, Szwecji, Finlandii, na Litwie, Łotwie, w Polsce, na Słowacji i w Czechach sprawia, że TK Development jest jednym z czołowych deweloperów w Europie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl