Większy i na dłużej – 4F podwoił metraż w Galerii Niwa

Jeszcze więcej sportu w Niwie. Marka 4F – wiodący polski producent odzieży i akcesoriów sportowych, przedłużyła umowę najmu i zdecydowała się na powiększenie salonu. Wszystkie projekty należące do Master Management Group zostaną zaprezentowane podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2019 Exhibition & Awards.

– Staramy się odpowiadać na potrzeby klientów i oferować im coraz lepsze rozwiązania zarówno na poziomie produktu jak i wyglądu sklepu. Salon 4F w Galerii Niwa został powiększony ze 112 mkw. do 236 mkw. Dodatkowa przestrzeń stwarza możliwość zaoferowania klientom większej ilości asortymentu. Mamy nadzieję, że dzięki licznym zmianom na poziomie wystroju, zakupy w 4F staną się jeszcze przyjemniejsze – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju, OTCF.

Oprócz sprzedaży detalicznej, marka 4F jest obecna w 36 krajach poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej, a jej produkty są dostępne w ponad 300 sklepach multibrandowych.

– Bardzo się cieszymy z decyzji o przedłużeniu najmu i rozbudowie salonu marki 4F. To dowód na to, jak mocną pozycję na rynku ma dziś Galeria Niwa i jak duży potencjał dostrzegają w niej najemcy. Zależy nam na wspieraniu biznesu lokalnych przedsiębiorców, dlatego sklep 4F oraz wiele innych lokali rozwija się u nas na zasadzie franczyzy. W tej grupie jest już  otwarty w czerwcu ubiegłego roku europejski multibrand Sizeer oraz Esport, polski przedsiębiorca z asortymentem światowych marek  – dodaje Katarzyna Zegar, Dyrektor Galerii Niwa.

Galeria Niwa przyciąga klientów

Finalizacja kolejnych umów najmu pokazuje, że koncept Galerii Niwa i strategia zarządzania Master Management Group sprawdzają się w oczach najemców. Połączenie mody, rozrywki i usług na ponad 14,7 tys. mkw., na dwóch poziomach przyciąga mieszkańców i turystów. Klienci mają do wyboru ponad 50 sklepów różnych marek, m.in. H&M, CCC, Orsay, Reserved, House, restauracje takie jak KFC czy Hammurabi oraz 4-salowe kino Planet Cinema. Na przestrzeni ostatnich miesięcy ofertę galerii poszerzyły takie marki jak: Gatta, Quiosque i Sizeer.

Master Management Group (MMG) jest inwestorem, deweloperem, agentem wynajmującym oraz zarządcą nieruchomości handlowych i biurowych zlokalizowanych w całej Polsce. Firma posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku oraz zespół ekspertów, którzy pracowali dla międzynarodowych firm deweloperskich, doradczych oraz zarządzających nieruchomościami, a także funduszy inwestycyjnych. Obecnie MMG zarządza 100 tys. mkw. powierzchni handlowej, w tym: Bramą Mazur w Ełku, Galerią Niwa w Oświęcimiu oraz centrami w Poznaniu, Szczecinie, Lubinie, Kutnie, Ciechanowie, Piekarach Śląskich i Józefosławiu (MMG Centers). Dodatkowo firma jest też inwestorem i deweloperem kompleksu handlowo-biurowego, który powstanie przy ul. Piotrkowskiej 155 w centrum Łodzi, a także trzech centrów handlowych w Kołobrzegu, Legionowie i Zawierciu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl