Wrocławska Akademia Kulinarna – kuchnia wielu formatów na SCF 2019

Wrocławska Akademia Kulinarna właściciel marek gastronomicznych Kuchnia Mrache, Express Oriental, Sevi Kebab i Lepione poszukuje partnerów biznesowych. WAK jest partnerem Shopping Center Forum 2019 Exhibition&Awards. Podczas SCF firma zaprezentuje wszystkie swoje koncepty restauracyjne.

Spółka rozwija sieć lokali gastronomicznych w oparciu o system franczyzowy. Poszukuje partnerów biznesowych gotowych do otwierania nowych lokali m.in. w centrach i galeriach handlowych.

– Zapewniamy pełne wsparcie na każdej płaszczyźnie. Dostosujemy format lokalu do strategii centrum handlowego i zapewnimy pełen pakiet szkoleń zarówno dla inwestora jak i zespołu pracowników. Oferujemy także pomoc i wsparcie w finansowaniu przedsięwzięcia – mówi dla Retailnet Marcin Gryżenia, Specjalista ds. Rozwoju i Ekspansji Sieci.

Wysokość obrotów z prowadzonego wspólnie z Wrocławską Akademią Kulinarną biznesu, jest, jak podkreśla franczyzodawca, mocno uzależniony od zaangażowania właściciela.

– Średni, szacunkowy czas zwrotu z inwestycji wynosi około 2–3 lat. Zależy to od wielu czynników, z których chęć, motywacja i rzetelne podejście do prowadzenia biznesu mają kluczowe znaczenie – dodaje Marcin Gryżenia.

Aktualnie Wrocławska Akademia Kulinarna prowadzi sieć blisko 100 placówek zlokalizowanych na terenie całego kraju. Najwięcej lokali działa pod szyldem Kuchnia Marche. Rocznie spółka otwiera około 20 nowych placówek.

Formaty stworzone przez WAK doskonale sprawdzają się zarówno w dużych galeriach handlowych w strefach food court, jak i mniejszych obiektach typu convenience jako niezależne lokale.

Brandy stworzone przez Wrocławską Akademię Kulinarną

Każda z marek stworzonych przez Wrocławską Akademię Kulinarną tworzy odrębny, spójny wizerunkowo profil restauracji. Lokale Kuchnia Marche, Express Oriental, Lepione wymagają minimum 95 mkw. powierzchni adaptacyjnej. Sevi Kebab to mniej wymagający profil restauracji, ze względu na zupełnie inną ofertę gastronomiczną – tutaj minimalna wymagana powierzchnia to 50 mkw.

Kuchnia Marche oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej. Goście mogą posmakować tu specjałów, takich jak m.in. naleśniki czy ręcznie lepione pierogi. Wśród dań mięsnych znajdują się zarówno tradycyjne kotlety schabowe, jak i pieczenie, żeberka, gulasz po węgiersku, pulpety czy steki. Express Oriental to azjatycki bufet z ofertą dań, takich jak: sajgonki i samosy z warzywami, kurczak Thai Chilli, zupy Pho. Sevi Kebab to koncept, który łączy ideę “fast food” z elementami restauracyjnymi. W Sevi Kebab serwowany jest kebab: w tortilli, bułce lub na talerzu. Goście mają do wyboru 2 rodzaje mięsa: wołowo-baranie oraz kurczaka, a także kilka oryginalnych dań tureckich. Do tego: świeże warzywa, frytki lub kasza, sosy, piwo, napoje. Lepione serwuje przysmaki dobrze znane i lubiane, kojarzące się z babcinymi specjałami. To smaki dzieciństwa, które kiedyś odeszły w zapomnienie, wyparte przez kuchnie świata.

20 nowych restauracji WAK rocznie

Wrocławska Akademia Kulinarna od ponad 25 lat rozwija sieć lokali gastronomicznych. Każdy z brandów stworzonych przez WAK reprezentuje nowoczesny trend gastronomiczny: kuchnia na wagę, czyli różnorodne i szybko dostępne jedzenie, w doskonałym jakościowo wydaniu. Lokale WAK są obecne w galeriach na terenie całego kraju. Specjaliści ds. rozwoju poszczególnych konceptów dobierają koncepcję do konkretnej lokalizacji i aktywnie rozwijają każdą z marek. WAK jest partnerem Shopping Center Forum 2019 Exhibition&Awards. Podczas SCF firma zaprezentuje wszystkie swoje koncepty restauracyjne.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl