Recman kontynuuje ekspansję i digitalizuje sprzedaż

Salon Recman w Gemini Park Tarnów

Recman od kilku lat dynamicznie rozwija sieć sprzedaży – stawiając na rozpoznawalne galerie handlowe. 24 stycznia br. sieć Recman powiększyła się o kolejny salon. Najnowszy lokal zadebiutował w centrum handlowym Gemini Park w Tarnowie. Na jego wyposażeniu jest m.in. interaktywne lustro.

Najnowszy salon to już 78 punkt w Polsce i kolejny w regionie Małopolski. Powierzchnia salonu wynosi 127,5 mkw. Gemini Park Tarnów to centrum handlowe o powierzchni 42,5 tysięcy mkw., na których znajduje się ponad 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych.

Strefa premium

W salonie Recman w Tarnowie powstała dedykowana najbardziej wymagającym klientom – strefa kolekcji Winman, którą charakteryzują produkty z wysokogatunkowej wełny i niepowtarzalnych dodatków. To 7 salon Recman, w którym firma zdecydowała stworzyć tę wyjątkową przestrzeń. Do tej pory strefę Winman można znaleźć m.in. w Galerii Północnej w Warszawie, Centrum Serenada w Krakowie, Galerii Echo w Kielcach czy VIVO! Krosno.

Lustro interaktywne

Wychodząc naprzeciw digitalizacji branży retail Recman wprowadził również lustro interaktywne. Projekt został zrealizowany przy współpracy z firmą, która jest producentem luster interaktywnych oraz oprogramowania do zarządzania treścią.

Interktywne lustro Recman w Gemini Park Tarnów

– Lustro, dzięki integracji z systemem ERP, ma dostęp do wszystkich danych dotyczących produktów marki Recman oraz stanów magazynowych całej sieci. Dzięki temu klient może za pomocą lustra sprawdzić dostępność produktu, jego kolorów i rozmiarów oraz zapoznać się z ofertą innych modeli w swoim rozmiarze – podkreśla Wojciech Tulwin, Marketing & PR Director w firmie Recman.

Recman to męska marka odzieżowa istniejąca od ponad 33 lat. Flagowym produktem marki są garnitury, marynarki i koszule, a w ofercie znajdziemy również szeroką ofertę kurtek i płaszczy, stylowych akcesoriów i obuwia. Od 2011 roku marka Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, ubierający tym samym najlepszych polskich zawodników. W 2016 roku Recman został Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego, a od 2017 roku ambasadorem marki jest Łukasz Kubot, najlepszy polski tenisista.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.