Komfort planuje rozwój sieci i remodeling salonów

Salon Komfort

Rozwój sieci sklepów Komfort nabrał rozpędu. W 2018 r. sieć sklepów w Polsce powiększyła się o 18 salonów – 7 własnych oraz 11 w systemie franczyzy depozytowej. Na koniec 2018 roku sieć liczyła 166 salonów.

Wyremontowanych zostało także 13 sklepów własnych, a 6 sklepów starej franczyzy przekształcono w nową franczyzę depozytową. Nowe lokalizacje i zmiany dotyczyły sklepów w zarówno dużych, jak i średnich miastach.

Zgodnie z zapowiedziami sieć sklepów Komfort planuje dalszy rozwój sieci sprzedaży. Celem na rok 2019 jest otwarcie kolejnych sklepów własnych oraz franczyzowych, a także wyremontowanie 15 sklepów funkcjonujących w sieci.

Dynamiczny i nieustający rozwój sklepów marki Komfort to, jak podkreślają przedstawiciele sieci, synergia dobrej strategii, konsekwencji w jej realizacji, a przede wszystkim słuchania klienta i odpowiadania na jego potrzeby.

– Cieszymy się, że z roku na rok dajemy klientom coraz większy i komfortowy dostęp do naszych produktów tam, gdzie tego potrzebują. Poza otwarciami w nowych lokalizacjach, dokonujemy remodelingu istniejących sklepów, gdyż zależy nam na jednolitym standardzie we wszystkich sklepach sieci. Proces dotyczy sklepów własnych i franczyzowych – te ostatnie jednocześnie przekształcamy w bardziej sprawdzony, model franczyzy depozytowej.  Odpowiednia ekspozycja trudnych w wyborze produktów jest bardzo istotna, a dla nas priorytetem jest to, aby klient czuł się w sklepie dobrze, swobodnie, był zaopiekowany i dokonał jak najlepszego dla siebie wyboru – mówi Marek Łozowicki, Manager ds. Rozwoju Sieci.

Przestrzeń i ekspozycja w sklepach Komfort

Marka Komfort wychodzi z założenia, że klient, wybierając dywan, wykładzinę lub panele, oprócz atrakcyjnej oferty produktowej i rzetelnego doradztwa, powinien otrzymać coś więcej. Nie do przecenienia jest tu łatwość i przyjemność wyboru, co w sklepach marki zapewnione jest przez odpowiednio zaprojektowaną ekspozycję i przestrzeń sprzedaży. Klient może usiąść na wygodnej sofie, przejrzeć katalog produktów lub gazetkę z promocjami, przy filiżance kawy lub gorącej czekolady zadać nurtujące go pytania pracownikowi sklepu. Z kolei przy stanowiskach edukacyjnych, klient może poznać oraz porównać cechy i właściwości produktów. Dlatego zgodnie z najnowszym konceptem, do aranżacji nowych sklepów wykorzystano kolory: biały i czarny. Podkreślają one nowoczesny charakter wnętrza, rozświetlają i optycznie powiększają przestrzeń. Elementami nadającymi przytulności są meble w naturalnym odcieniu drewna. Asortyment został podzielony na strefy: podłóg twardych, dywanów, wykładzin i drzwi. Dzięki temu klient w prosty sposób znajdzie niezbędne produkty, niezależnie od tego, czy jest na etapie remontu mieszkania bądź domu czy też finalnego wyposażania wnętrza. Do każdej strefy został opracowany inny sposób ekspozycji, by ułatwić wybór. Unikatowy koncept stworzono w oparciu o trendy wzornicze i kolorystyczne, parametry techniczne, funkcje użyteczności oraz poziomy cen. Każdy klient ma więc zagwarantowany najlepszy dostęp do najwyższej jakości produktów, niezależnie od zasobności portfela.

Strefa podłóg jest w sklepie specjalnie wydzielona, a drewno eksponowane według kolekcji. Naturalność podłóg, unikalne odcienie drewna i dekoracyjny układ słojów, dodatkowo podkreśla podświetlony backlight przedstawiający las. Podesty dywanowe są rozmieszczone w całym sklepie, a na nich dywany ułożone według aktualnych kolekcji. Nowością są bębny, pozwalające pokazać produkty ciekawie i w sposób uporządkowany. Dywany wyeksponowane są także, jak w modnym butiku – w specjalnych szafach, w pozycji wiszącej, z podziałem na konkretne linie kolekcyjne. Specjalnie zaprojektowana „biblioteczka” eksponuje na poziomych półkach próbki wykładzin, ułożonych zgodnie z poziomem cen. Dzięki temu klient może łatwo wybrać odpowiednią jakość w ramach swojego budżetu. Specjalnie wyeksponowane koncepty: Satino, Invictus, Luna i Harmony, są ułożone jakościowo – daje to możliwość dotknięcia produktu, sprawdzenia struktury i miękkości.

Kategoria produktów, jaką są drzwi, jest dość trudna do zaprezentowania, a sam wybór konkretnych – jeszcze trudniejszym zadaniem.  Marka Komfort postawiła tu na profesjonalną zabudowę i odpowiednie doświetlenie. Kolekcja jest nowoczesna, a sposób ekspozycji uporządkowany i czytelny. Dzięki powyższym praktycznym udogodnieniom, dziś, w szerokiej sieci sklepów marki Komfort, czy to w Przemyślu, w Żorach czy w Szczecinku, dywan można obejrzeć niczym sukienkę w szafie, wykładzinę zamówić przy kawie, a ofertę paneli czy podłóg drewnianych przemyśleć i przedyskutować z doradcą na wygodnej sofie.

166 sklepów w sieci Komfort

Komfort to polska firma z 25-letnią tradycją, będąca liderem na rynku w branży podłóg. Firma łączy wieloletnie doświadczenie rynkowe z najlepszymi europejskimi trendami w zakresie samych produktów jak i formatu sklepów. Oferta obejmuje starannie wyselekcjonowaną kolekcję paneli podłogowych, podłóg drewnianych, dywanów oraz wykładzin dywanowych i elastycznych. W sklepach sieci można kupić również drzwi, dekoracje oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg.

Obecnie Komfort posiada sieć liczącą 166 sklepów, wśród których znajdują się salony własne oraz prowadzone w systemie franczyzowym. Równolegle do nowych otwarć przeprowadzany jest proces remodelingu wnętrz istniejących sklepów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.